ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاقی که دوربین جام جم گرفت؛ برخورد طالب لو و مظلومی در تونل ورزشگاه آزادی



 

اتفاقی که دوربین جام جم گرفت؛ برخورد طالب لو و مظلومی در تونل ورزشگاه آزادی

 

لحظاتی پس از مصاحبه تند وحید طالب لو علیه پرویز مظلومی، آنها در تونل ورزشگاه آزادی رودررو شدند.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، این اتفاق زمانی رخ داد که مصاحبه دروازه بان شاهین با دوربین جام جم به پایان رسیده بود و او قصد داشت به رختکن تیمش برود که ناگهان در نزدیکی خود سرمربی استقلال را دید.

این در حالی است که برخی اطرافیان پرویز مظلومی هم در کنار او حضور داشتند و منتظر بودند که عکس العمل او را ببینند.

آنچه آنها و دیگر حاضران اما دیدند، بی تفاوتی مربی و شاگرد دیروز نسبت به هم بود. صحنه ای که توسط دوربین جام جم به ضبط شد.


ویدیو مرتبط :
برخورد توپ با دوربین میلیاردی،در ورزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاقی جالب که چند هفته پیش در اردوی استقلال افتاد/ مظلومی رحمتی و طالب لو را تهدید به اخراج کرد!



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال

در روزهای ابتدایی حضور مهدی رحمتی و همبازی شدن با وحید طالب لو، آنها روابط کاملا سردی داشتند و تازه همین هفته گذشته بود که با هم خیلی رفیق شدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی رحمتی همیشه در این شرایط خیلی مته به خشخاش نمی گذارد ولی همه می دانند وحید طالب لو تا چه اندازه از مهدی دلخور است. کسی تصور نمی کرد وحید حاضر شود با وجود شرایط سختی که دارد، از مواضع خود عقب بنشیند اما در نهایت او این کار را کرد. اما اتفاق جالبی هم در این بین افتاد.

 

مظلومی مهدی رحمتی و وحید طالب لو را در کردان هم اتاق کرد و رو به آنها گفت: «می روید به اتاق و اگر با هم دوست نشدید و کینه ها را کنار نگذاشتید، هر دوی شما را اخراج می کنم. تیم من جای این چیزها نیست.» رحمتی و طالب لو هم به حرف های مظلومی گوش دادند و پس از هم اتاق شدن کینه ها را کنار گذاشتند و دوباره رفاقت خود را شروع کردند. این روزها آنها شدیدا با هم خوب هستند و حتی شوخی دارند. فوتبالی ها در این یک مورد هم نشان دادند اگر گوشت هم را بخورند، استخوان هم را دور نمی ریزند.


  اخبار ورزشی -  خبر  انلاین