ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراهیم زاده پس از بازگشت از توكیو: آسیا را فراموش کردیم،حواس‌مان به لیگ ایران است



 

 

ابراهیم زاده پس از بازگشت از توكیو: آسیا را فراموش کردیم،حواس‌مان به لیگ ایران است

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دو روز پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بازهم معتقد است که بازیکنان تیمش بازی قابل قبولی ارایه دادند.

منصور ابراهیم زاده پس از بازگشت از توکیو اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. هم اکنون دو روز از بازی فینال می گذرد و برخی شرایط و زوایا را بهترمی بینم، اما باز هم می گویم که بازیکنان ذوب آهن خوب بازی کردند و روی اشتباه گل خوردیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

وی افزود: قاعده فوتبال این است که اگر گل نزنی، گل می خوری. باید اشتباهات را به کمترین حد خود برسانیم و در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا با تلاش و جدیت بیشتر نتایج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان این که تیم ذوب آهن از همه لحاظ خوب است، گفت: ما بازیکنان، کادر فنی، کادر مدیریتی و تماشاگران بسیار خوبی داریم که همشه با هم هستند. به واسطه همین یکی بودن است که توانستیم در لیگ قهرمان آسیا نایب قهرمان شویم.

وی ادامه داد: کره‌ای‌ها با زیرکی دیدار فینال را بردند. باید از تجربه لیگ قهرمانان را در بازی های بعدی در لیگ ایران وهمچنین لیگ قهرمانان فصل بعد استفاده کنیم. بازیکنانم باید خودشان را پیدا کنند که توانایی وپتانسیل زیادی دارند.

ابراهیم زاده گفت: باید لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کرده و تجارب آن مسابقات مهم را در لیگ ایران به کار بگیریم. از این به بعد باید تمام حواس‌مان به لیگ ایران و حفظ صدرنشینی باشد که بسیار با اهمیت است. باید با روحیه و جدیت بیشتری نسبت به قبل کارها را ادامه دهیم و موفقیت های بیشتری به دست آوریم.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنفدراسیون آسیا ایران را برای لیگ جهانی انتخاب کرد



کنفدراسیون آسیا ایران را برای لیگ جهانی انتخاب کرد

ایران سیزدهم جهان/تونس یا مصر حریفان ایران /پرتغال پل عبور لیگ جهانی

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فدراسیون جهانی والیبال در تازه ترین رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا را اعلام کرد، ضمن اینکه از سوی کنفدراسیون آسیا ایران برای حضور در لیگ جهانی انتخاب شد.

پس از پایان لیگ جهانی 2012، فدراسیون جهانی والیبال بدون در نظر گرفتن امتیازات رقابت های انتخابی المپیک 2012 لندن رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا را اعلام کرد.

در این رده بندی، آلمان که بهترین تیم دور مقدماتی لیگ جهانی 2012 بود با سه پله صعود در جایگاه دهم قرار گرفت و تیم های چین، مصر و ایران در رده های بعدی قرار گرفتند.رده بندی 20 تیم برتر به قرار زیر است:

 

1- برزیل2- روسیه3- لهستان4- کوبا5- امریکا6- ایتالیا7- صربستان

8- آرژانتین9- بلغارستان10- آلمان11- چین12- مصر

13- ایران14- کامرون15- فرانسه16- کانادا17- ژاپن

18- ونزوئلا19- پورتوریکو20- تونس

 

بعد از پایان رقابت های والیبال المپیک لندن امتیازات مسابقات انتخابی المپیک نیز در رده بندی مذکور لحاظ می شود  و امتیازات المپیک 2008 پکن حذف خواهد شد.همچنین در رده بندی اعلام شده تیم والیبال زنان ایران نیز در رده 81 قرار دارد.

لازم به ذکر است حریفان ایران برای حضور در لیگ جهانی احتمالا از بین کشور های مصر و تونس از آفرقا انتخاب می شود و پس از عبور از این دو تیم به احتمال فراوان تیم شانزدهم جهان یعنی پرتغال حریف ما خواهد بود

حضور مستقیم ایران با وجود بزرگان والیبال آسیاو جهان یعنی ژاپن و کره جنوبی و چین قابل تقدیر است/باشگاه خبرنگاران