ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شد



 

 

 

ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شد

 

خسرو ابراهیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان معرفی شد.

هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از برگزاری جلسات مختلف و بررسی گزینه‌های مدنظر، سرانجام خسرو ابراهیمی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی کرد.

ابراهیمی یکی از اعضای هیئت مدیره و مسئول ورزش همگانی شرکت سهامی کارخانه ذوب‌آهن است.

اصغر دلیلی، مدیرعامل سابق باشگاه و فرشته سموعی، قائم‌مقام باشگاه روز یکشنبه 6 شهریور به علت آنچه که تصرف در اموال بیت‌المال عنوان شده، بازداشت شدند. البته پیش از این و در هفته گذشته دلیلی از سمت خود استعفا داده بود. وی مسائل شخصی را علت این اقدامش عنوان کرده بود!


ویدیو مرتبط :
گل ضربه آزاد امید ابراهیمی به ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایید استقرار مدل تعالی كیفیت اروپا در باشگاه ذوب‌آهن



 

تایید استقرار مدل تعالی كیفیت اروپا در باشگاه ذوب‌آهن

 

دلیلی خبر داد

تایید استقرار مدل تعالی كیفیت اروپا در باشگاه ذوب‌آهن

استقرار مدل تعالی کیفیت اروپا (EFQM) در باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان مورد تائید ارزیابان سازمان ملی بهره‌وری کشور قرار گرفت.

به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، اصغر دلیلی مدیر عامل این باشگاه خبر داد: در راستای تحقق چشم انداز باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن تحت عنوان "برتر در ایران؛ مطرح در جهان " و اعتقاد راسخ به این واقعیت که رقابت و بقا در عرصه جهانی، مستلزم عملکرد در مقیاس جهانی است و همچنین در ادامه روند پیاده سازی سیستم های نوین مدیریتی مفتخر هستیم به عنوان اولین باشگاه در قاره کهن آسیا تاییدیه ارزیابان سازمان ملی بهره وری و تعالی سازمانی جهت کسب جایزه تعهد به تعالی سازمانی را اخذ کنیم.

وی افزود: امید داریم با بهره گیری از مفاهیم و ارزش های حاکم براین مدل، بتوانیم پیشرفت ها و عملکرد باشگاه را در زمینه کیفیت مدیریت وسرآمدی اندازه گیری و بیش از بیش در جهت تثبیت و تقویت نقاط قدرت و رفع نقاط ضعف با همدلی و مشارکت کلیه اعضا کوشا باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: این افتخار بی نظیر را به مدیریت استان، جامعه ورزشی ،هواداران ومردم آگاه استان تبریک می گوئیم.