ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراز پشیمانی انصاری فر به آبی ها از حضور در پرسپولیس



ابراز پشیمانی انصاری فر به آبی ها از حضور در پرسپولیس

کریم انصاری فر در ابتدای فصل با پیشنهاد ایده آل مسئولین تیم استقلال روبرو شد اما این تیم و مسئولیتش را رها کرد و به جمع قرمز ها پیوست این در حالی است که عنوان شده وی از این اتفاق پشیمان است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 وی به واسطه رابطه خوبی که با رویانیان داشت به تیم پرسپولیس پیوست تا در خط حمله این تیم با شرایط ایده الی روبرو شود اما سرمربی قرمز ها اعتقاد زیادی به این مهاجم ندارد و به همین دلیل وی یا نیمکت نشین است و یا در صورتی که به میدان برود توسط ژوزه تعویض می شود.

گفتنی است، این بازیکن که از شرایط ایده الی در تیم پرسپولیس روبرو نیست اعلام کرده که از این اتفاقات و تصمیمی که اتخاذ کرده است راضی نیست و ترجیح می داد اقدام دیگری را انجام می داد.

شایان ذکر است، حتی اعلام شده  وی با یک استقلالی در این خصوص گفتگو کرده است و حتی مدعی است که اگر بیشتر تفکر داشت و به شرایط دو تیم توجه می کرد میتوانست تصمیم بهتری بگیرد و راهی تیم استقلال شود اما در حال حاضر از اوضاع خود در تیم پرسپولیس رضایت ندارد.

گویا وی اعلام کرده است که به اصرار و توصیه چند بازیکن استقلال که دوستان صمیمی اش بودند توجه زیادی نداشته و اگر چنین اتفاق رخ می داد و وی تمام جوانب را در این خصوص در نظر می گرفت تصمیم بهتری گرفته می شود وی به صورت رسمی اعلام کرده است که تصور حضور در استقلال از شرایطی فعلی برای وی بهتر است اما وضعیت برای وی متفاوت پیش رفته است تا این بازیکنان علی رغم دریافت پول زیاد از وضعیت راضی نباشد و به آن معترض شود./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
بررسی مشکلات پرسپولیس با حضور انصاری فر و ورمزیار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس منتفی شد


در حالی که کریم انصاریفرد قرار بود عصر چهارشنبه برای تمدید قرارداد با پرسپولیس در محل این باشگاه حضور یاید، به این بازیکن اعلام شد علی دایی با حضورش در این تیم مخالفت کرده است.

خبرگزاری مهر: در حالی که کریم انصاریفرد قرار بود عصر چهارشنبه برای تمدید قرارداد با پرسپولیس در محل این باشگاه حضور یاید، به این بازیکن اعلام شد علی دایی با حضورش در این تیم مخالفت کرده است.

 درحالیکه روز گذشته خبر بازگشت کریم انصاریفرد به پرسپولیس مطرح شد و قرار بود این بازیکن عصر امروز در باشگاه حضور یافته تا قراردادش را تمدید کند، یکی از مسئولان باشگاه با این بازیکن تماس گرفت و اعلام کرد علی دایی با حضورش در پرسپولیس مخالفت کرده است.

علی دایی این تصمیم را برای آن اتخاذ کرده که نمی‌خواست نظم تیمی را فدای یک بازیکن کند زیرا معتقد است اگر کریم انصاریفرد قصد تمدید قراردادش با پرسپولیس را داشت، باید 3-4 هفته زودتر قراردادش را تمدید و در تمرینات گروهی شرکت می‌کرد.

این تصمیم درحالی از سوی سرمربی پرسپولیس اتخاذ شده است که انصاریفرد در اردوهای این تیم در رامسر و اردبیل به دلیل خواسته‌هایی که داشت، شرکت نکرد و حتی چندی پیش هم به ترکیه رفته بود و بی‌خبری از او واکنش‌هایی را از سوی محمد رویانیان و علی دایی به همراه داشت.

البته کریم باقری یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس روز سه‌شنبه از بازگشت کریم انصاریفرد به پرسپولیس ابراز رضایت کرده بود.