ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آیا لیونل مسی مسلمان شده است ؟



لیونل مسی مسلمان شد؟ +سند

دیروز یک سایت فرانسوی به نقل از الشرق الاوسط یکی از روزنامه‌های مطرح خاورمیانه خبر داد که لیونل مسی ستاره فوتبال جهان و بازیکن بارسا مسلمان شده است.

جام نیوز: الشرق الاوسط نوشت: «به نظر می‌رسد این خبر ۹۹ درصد صحت داشته باشد چرا که مسی در جایی گفته، اسلام دین صلح و عشق است و مسلمان بودن خیلی خوب است چرا که یک نوع هماهنگی بین اسلام و طبیعت انسان وجود دارد و هر فردی آزاد است دین خود را انتخاب کند.»

الشرق الاوسط آورده، «مسی برای انتخاب دین اسلام تحت تأثیر جریانی قرار نگرفته و امیدوار است دیگران هم در این راه با او برخورد منطقی داشته باشند.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیش از این هم ادعای مسلمانی شدن مسی مطرح شده بود اما نه تأیید شد و نه تکذیب./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
لیونل مسی - تکنیک های مسی - لیونل مسی 2014- دانلود کلیپ جدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیونل مسی ۱۱۰ کیلویی !




لیونل مسی

 

لیونل مسی مهاجم بارسلونا اسپانیا پس از به ثمررساندن چهار گل در بازی مقابل ارسنال از سوی ارسن ونگر مربی این تیم به بازیکن پلی استیشن تشبیه شد .

اما در همین هفته عده ای از قنادهای با ذوق ایالت کاتالان در جنوب اسپانیا دست به ساخت مجسمه ای از او کردند.این مجسمه ۱۱۵ کیلویی در شهر لیدا به نمایش گذاشته شده و مسی را همراه با توپ طلایی که در اواخر سال گذشته دریافت کرد نشان می دهد .هنوز برای سرنوشت این مجمسه شکلاتی تعیین تکلیف نشده است .
خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)