ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آیا بهداد سلیمی المپیک 2016 را از دست داده است؟



اخبار,اخبار ورزشی,بهداد سلیمی

پزشک معالج بهداد سلیمی در‌باره‌ی آخرین وضعیت او برای حضور در بازی‌های 2016 ریو گفت: ظرف 10 روز آینده وضعیت نهایی این ورزشکار برای حضور یا عدم حضور در رقابت‌های المپیک مشخص خواهد شد.»

دکتر سهراب کیهانی  در‌ رابطه با آخرین وضعیت بهداد سلیمی پس از آسیب‌دیدگی‌ رباط صلیبی این ورزشکار، اظها‌رکرد: بهداد سلیمی در حال‌ حاضر از ناحیه رباط صلیبی و رباط داخلی پا دچار آسیب‌دیدگی‌ شده است که برای درمان این آسیب‌دیدگی‌ باید به مدت 10 روز کار فیزیوتراپی و آب درمانی انجام دهد تا پس از آن بتوان درباره وضعیت این و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ سنگین وزن اظهارنظر قطعی کرد.

وی افزود: طی 10 روز آینده پس از انجام MRI و انجام کار فیزیوتراپی مشخص خواهد شد که بهداد سلیمی می‌تواند در بازی المپیک 2016 حضور داشته باشد یا خیر.

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
دلایل حذف بهداد سلیمی از المپیک 2016 / رایفی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی به مدال نقره دست پیدا کرد/ وزنه‌برداران روس طلاها را ربودند



اخبار,اخبار ورزشی ,بهداد سلیمی

 

اخبار ورزشی - وزنه‌برداری قهرمانی جهان - قزاقستان؛
بهداد سلیمی به مدال نقره دست پیدا کرد/ وزنه‌برداران روس طلاها را ربودند

وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم ایران نتوانست به مدال طلای رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی جهان دست یابد. وی در حرکت یک ضرب به مدال نقره، در حرکت دو ضرب به مدال برنز و در مجموع به مدال نقره این مسابقات دست یافت.

به گزارش مهر، در روز پایانی هشتاد و یکمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان، عصر امروز یکشنبه وزنه‌برداران در دسته 105+ کیلوگرم روی تخته رفتند که بهداد سلیمی توانست در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 206 کیلوگرم به مدال نقره دست یابد. وی در حرکت دوم و سوم در مهار وزنه 211 کیلوگرمی ناکام ماند تا از کسب مدال طلا محروم شود. در این حرکت "روسلان آلبگوف" از روسیه با 210 کیلوگرم بر سکوی نخست قرار گرفت و مدال طلا را از آن خود کرد. "یوهانی ژارناسک" از بلاروس هم به مدال برنز دست یافت.

در حرکت دو ضرب هم رقابت اصلی بین بهداد سلیمی و دو وزنه‌بردار روس یعنی "روسلان آلبگوف" و "الکس لووچف" بود. لووچف که پس از حذف شدن در حرکت یک ضرب، شانسی در کسب مدال مجموع نداشت، ابتدا وزنه 245 و سپس 250 کیلوگرم را بالای سر برد. وی در حرکت سوم وزنه 257 را انتخاب کرد و با مهار این وزنه مدال طلای خود در این حرکت را قطعی کرد.

دیگر رقیب روس سلیمی، یعنی آلبگوف، ابتدا وزنه 245 را بالای سر برد اما در حرکت دوم در مهار وزنه 251 کیلوگرم ناکامی ماند اما در حرکت سوم وزنه 252 کیلوگرم را به سختی بالای سر برد و به مدال نقره رسید.

سلیمی در این حرکت ابتدا وزنه 246 و سپس وزنه 251 کلیوگرم را بالای سر برد ولی در حرکت سوم نتوانست وزنه 257 کیلوگرم را مهار کند تا در حرکت دو ضرب هم به مدال برنز دست یابد.

در مجموع "روسلان آلبگوف" با 462 کیلوگرم مدال طلای مجموع را به خود اختصاص داد و سلیمی هم با 457 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت. "احسان عطیه" از مصر هم با مهار وزنه‌های 193 در یک ضرب و 243 در دو ضرب، با 436 کیلوگرم توانست مدال برنز مجموع را به خود اختصاص دهد.

بهداد سلیمی که پس از یک‌دوره غیبت، برای باز پس گرفتن عنوان قوی‌ترین مرد جهان در این مسابقات شرکت کرده بود، در این مسابقات نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با کسب دو مدال نقره یک ضرب و مجموع و برنز یک ضرب، به کار خود در این مسابقات پایان داد.

رده‌بندی مدالی دسته 105+ کیلوگرم به شرح زیر است:
حرکت یک ضرب:
1- روسلان آلبگوف از روسیه با 210 کیلوگرم
2- بهداد سلیمی از ایران با 206 کیلوگرم
3- یوهانی ژارناسک از بلاروس با 199 کیلوگرم

حرکت دو ضرب:
1- الکس لووچف از روسیه با 257 کیلوگرم
2- روسلان آلبگوف از روسیه با 252 کیلوگرم
3- بهداد سلیمی از ایران با 251 کیلوگرم

مجموع:
1- روسلان آلبگوف از روسیه با 462 کیلوگرم
2- بهداد سلیمی از ایران با 457 کیلوگرم
3- احسان عطیه از مصر با 436 کیلوگرم
اخبار ورزشی - مهر