ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آوازه اشتباهات داوران ایرانی جهانی شد


احتمالا بازی ایران و ژاپن را یک داور ژاپنی سوت خواهد زد.

خبر ورزشی: بازی ایران - ژاپن دوستانه است و طبیعی است طبق روال بازی های دوستانه قضاوت بازی بر عهده داور ایرانی باشد اما انگار اخبار مربوط به اشتباهات داوری در لیگ برتر به گوش ژاپنی ها هم رسده چون روز گذشته فدراسیون ژاپن به فدراسیون فوتبال ایران نامه زده و از آنها خواسته ای مسابقه را یک داور خارجی قضاوت کند.

جالب است بدانید علی کفاشیان هم که استاد استفاده از همین سوژه هاست جواب ژاپنی ها را شوخی و جدی داده و گفته:«ایرادی ندارد،اصلا شما می توانید یک داور ژاپنی با خودتان بیاورید تا بازی را داوری از کشور خودتان قضاوت کند!»

حالا اگر ژاپنی ها پیشنهاد "شوخی مانند" کفاشیان را جدی بگیرند بازی دوستانه 21 مهر ایران و ژاپن را یک داوری ژاپنی سوت می زند!


ویدیو مرتبط :
نظر رئیس کمیته داوران درباره عملکرد داوران ایرانی در مسابقات جهانی کشتی برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آثار محشر عکاس ایرانی با آوازه جهانی


آژانس عکس مگنوم دیگر امروز مطرح‌ترین آژانس عکس جهان به شمار می‌رود. بهترین عکاسان جهان عضو این آژانس بوده و هستند و تعداد زیادی از معروف‌ترین عکس‌های تاریخ توسط عکاسان این مجموعه گرفته شده است.