ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آمار فیفا از بازیهای مرحله گروهی


بر اساس اعلام سایت فیفا شاگردان کارلوس کی‌روش با ۴ گل خورده در ۳ بازی مرحله گروهی خود جام جهانی ۲۰۱۴ صاحب بهترین عملکرد در کارهای دفاعی شدند.

خبرگزاری تسنیم: پس از پایان بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» اقدام به انتشار آمار کلی این 48 بازی کرده است.

میانگین گل‌زده در هر بازی: 2.8  (میانگین در جام جهانی قبلی: 2.3)

میانگین کارت قرمز در هر بازی: 0.2 (میانگین در جام جهانی قبلی: 0.3)

میانگین کارت زرد در هر بازی: 2.7 (میانگین در جام جهانی قبلی: 3.8)

میانگین تعداد پاس در هر بازی: 384 (میانگین در جام جهانی قبلی: 353)

میانگین زمان مفید بازی در هر دیدار: 55.5 دقیقه (میانگین در جام جهانی قبلی:  69.8 دقیقه)

بیشترین گل‌زده: هلند با 10 گل‌زده (میانگین گل‌زده در مرحله گروهی جام بیستم 4.1 بوده است.)

بهترین تیم در کارهای تهاجمی: فرانسه با 62 حمله به روی دروازه حریفان. آمار این تیم بدین شرح است: 7 گل‌زده، 13 شوت بلوکه شده، 19 شوت مهار شده و 23 شوت خارج از چارچوب. میانگین عمکرد خط حمله تیم‌ها در مرحله گروهی این جام هم 38.5 حمله بوده است.

بهترین تیم در دادن پاس: آلمان با 1792 پاس سالم. آمار این تیم بدین شرح است: 425 پاس کوتاه سالم، 1214 پاس نیمه‌بلند سالم، 153 پاس بلند سالم و 85 درصد میزان پاس سالم. میانگین پاسکاری در مرحله گروهی این تورنمنت هم 1153 پاس سالم بوده است.

بهترین تیم در کارهای دفاعی: ایران با 92 دفاع. آمار این تیم بدین شرح است: 72 تکل، 12 مهار و 8 شوت بلوکه شده. میانگین عملکرد دفاعی تیم‌ها در این تورنمنت هم 67.4 دفاع بوده است.

بهترین گلزن جام بیستم در مرحله گروهی: توماس مولر از آلمان با 7 شوت و 4 گل زده.

بهترین دونده جام بیستم در مرحله گروهی: مایکل بردلی از آمریکا با 38 هزار و 19 متر مسافت پیوده شده.

بیشترین پاس سالم در مرحله گروهی: خاویر ماسچرانو از آرژانتین با 278 پاس سالم و 89.4 درصد دقت پاس (14 درصد پاس کوتاه، 69.1 درصد پاس نیمه‌بلند و 16.9 درصد پاس بلند).

بهترین مهار: بن فاستر، دوازه‌بان انگلیس با 2 مهار.

** تیم ملی کشورمان به لحاظ انضباطی با دریافت 4 کارت زرد، 49 خطای مرتکب‌شده و 40 خطای صورت گرفته بر روی بازیکنانش در رده چهاردهم رده‌بندی 32 تیم حاضر در مرحله گروهی این تورنمنت قرار گرفت. تیم ملی آلمان از این حیث منضبط‌ترین تیم و در مکان نخست قرار داد.

** شاگردان کارلوس کی‌روش به لحاظ گل‌زده در رده سی‌‌ام رده‌بندی 32 تیم حاضر در مرحله گروهی این تورنمنت قرار گرفته‌اند. تیم ملی موفق شد تنها یک گل به ثمر برساند و از این حیث با تیم‌های هندوراس و کامرون برابر است ولی به لطف گل‌خورده کمتر بالاتر از این دو تیم ایستاد. هلند با 10 گل‌زده در مکان نخست است.

** در رده‌بندی بهترین آمار شوتزنی در مرحله گروهی جام بیستم تیم ایران ضعیف‌ترین آمار را دارد و در مکان سی‌و‌دوم ایستاده است. شاگردان کی‌روش در سه بازی خود 22 شوت به سمت دروازه حریفان خود زدند که از این تعداد 6 شوت از داخل محوطه جریمه و 6 شوت از خارج از محوطه جریمه به داخل جارچوب زده شده است. فرانسه از این حیث در صدر است.


ویدیو مرتبط :
پنالتی زدن در فیفا از فیفا 94 تا فیفا 15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یك هفته آینده واریز مرحله دوم یارانه‌های نقدی تا 28بهمن پرداخت معوقات بازنشستگان تا پایان سال در قالب سهام



بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یك هفته آینده

وزیر رفاه با اعلام اینکه پایگاه اطلاعاتی آمار طی یك هفته آینده مجدد باز خواهد شد، گفت: کسانی که تاکنون در این زمینه اقدام نکرده‌اند، پس از بازگشایی سایت آمار می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، صادق محصولی افزود: ‌اطلاعات این دسته پس از راستی آزمایی به سایت رفاه http://refahi.ir منتقل و این افراد پس از انتشار اطلاعیه در اسفندماه می توانند شماره حساب خود را ارایه کنند، البته به این افراد مبلغی بابت سال 89 تعلق نخواهد گرفت و واریز یارانه این افراد از ابتدای سال آینده خواهد بود.

 

وی درباره کسانی که تغییر وضعیت داشته اند، نیز اظهار كرد: این گروه هم به محض باز شدن سایت آمار می توانند اصلاحات لازم را وارد و مانند گروه های دیگر در اسفند ماه شماره حساب خود را اعلام کنند.

 

به گفته محصولی، کسانی که پرونده شان در سایت آمار کامل و تعداد اعضای خانوار آنان درست ثبت شده، در صورت بروز مشکل باید به بانک مراجعه کنند، اما اگر تعداد افراد خانوار نسبت به تعداد واقعی آن در سایت آمار درست ثبت نشده باشد، باید اصلاح لازم پیش از مراجعه به بانک صورت گیرد.

 

وزیر رفاه گفت:‌ كسانی كه قبل از 21 مهر ماه شماره حساب خودشان را در سایت رفاهی اعلام كردند یارانه‌ها به حسابشان واریز شد.

 

وی با بیان اینكه امكان انصرف از دریافت یارانه ها در سایت رفاهی فراهم می شود، گفت: بین 12 تا 15 درصد از مردم اعلام حساب نكرده اند كه اقدام بسیار پسندیده‌ایست.

 

 

واریز مرحله دوم یارانه‌های نقدی تا 28 بهمن

 

وی در عین حال گفت: بانک‌ها حق ندارند بواسطه طلب‌هایی که از مردم دارند، از حساب یارانه‌ها برداشت کنند.

 

وزیررفاه زمان پرداخت بعدی یارانه های نقدی را پیش از 28 بهمن ماه اعلام و میزان پرداختی را همان مبلغ 89 هزار تومان به ازای هر نفر برای دو ماه بیان كرد.

 

پرداخت معوقات بازنشستگان تا پایان سال به صورت سهام

 

اجرای بسته های حمایتی تامین اجتماعی از 22 دی

 

وی همچنین با اشاره به بسته‌های حمایتی وزارت رفاه برای گروه های آسیب‌پذیر پرداخت و از اجرای بسته های حمایتی تامین اجتماعی از امروز چهارشنبه 22 دی ماه خبر داد و گفت: 1200 میلیارد تومان برای اجرای این بسته در نظر گرفته شده است.

 

گفت: در بخش درمان یکی از کارهای بزرگی که به کمک وزارت بهداشت صورت گرفته، آغاز نظام ارجاع به پزشک خانواده یا سیستم ارجاع بوده که در سه استان به صورت آزمایشی در حال اجراست.

 

محصولی بیمه ایرانیان را به عنوان اقدامی دیگر یاد کرد كه براساس آن افراد فاقد دفترچه بیمه درمانی با مراجعه به خدمات درمانی و پرداخت مبلغ چهارهزار تومان به صورت ماهانه، دفترچه بیمه درمانی دریافت می‌کنند.

 

وی با بیان اینكه تا كنون سه میلیون نفر برای این بیمه مراجعه داشته اند، گفت: كسانی كه نتوانند این چهار هزار تومان را پرداخت كنند با مراجعه به نهادهای حمایتی مانند كمیته امداد و بهزیستی از تخفیف بیشتری بهره مند می شوند.

 

وزیر رفاه گفت: تامین لوازم منزل و گازكشی به منازل محرومان و تهیه 70 هزار جهیزیه برای مددجویان از دیگر اقدامات وزارت رفاه بوده است.

 

به گزارشایسنا، محصولی در ادامه سخنان خود در یك برنامه تلویزیونی، با بیان اینكه 300 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش قرار می گیرند، اضافه كرد: كمك 37 درصدی دولت برای بیمه به مربیان مهد كودك ها ،كاركنان مراكز نگهداری و توانبخشی، هنرمندان، روزنامه نگاران و نویسندگان ، صیادان، لنج داران، زنبورداران و اصناف كم درآمد اختصاص می یابد.

 

محصولی گفت: در مجموع دو میلیون و 306 هزار خانوار با جمعیت بیش از هشت میلیون تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینكه یك میلیون نفر نیز تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند افزود: مبالغی نیز برای بیماران خاص و صعب العلاج اختصاص خواهد یافت.

 

وزیر رفاه افزود: با حمایت دولت قانون بیمه قالیبافان، رانندگان، باربران، خادمان مساجد و كارگران ساختمانی اجرا شده است و بیش از یك میلیون و 600 هزار خانوار به بیمه شدگان اضافه شده اند.

 

وی افزود: صنوف كم در آمد مانند رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و 50 درصد حق بیمه آنان را دولت پرداخت می كند.

 

وی اظهار كرد: اقداماتی در خصوص پرداخت یک هزار میلیارد تومان پرداخت مطالبات بازنشستگان قبل از سال 1379 انجام شده است، دوهزار میلیارد تومان هم معوقات مربوط به تطبیق قانون مدیریت خدمات کشوری هفته گذشته در دولت مصوب و بنا داریم قبل از اتمام سال به صورت سهام به بازنشستگان ارایه کنیم.

 

محصولی گفت: پرداخت های بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی به مراكز درمانی و بهداشتی در كل كشور به روز شده است.

 

به گفته وی ضریب نفوذ در بخش بیمه های اجتماعی برای شاغلان از 60 درصد در سال 84 به 80 درصد رسیده است كه بزودی نیز تا 90 درصد افزایش خواهد یافت.

 

وزیر رفاه محصولی در ادامه نقش مردم را در اجرای هدفمندی یارانه ها بسیار شاخص و ارزشمند دانست و گفت: همراهی مردم با دولت مهرورز و عدالت گستر باعث شد این قانون آغاز خوبی داشته باشد.

 

به گزارش ایسنا، وی در خاتمه اظهار كرد: آینده بسیار روشن و شفافی از اجرای این قانون داریم و امیدوارم با اجرای این قانون به سمت تورم صفر پیش برویم./ایسنا