ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلگری: باید مقابل رئال بی‌نقص و کامل باشیم



 

 

 

آلگری: باید مقابل رئال بی‌نقص و کامل باشیم

 

ماسیمیلیانو آلگری، مربی میلان گفته مقابل رئال مادرید فرصتی برای اشتباه وجود ندارد.

میلانی‌ها فصل گذشته در خانه رئال سه بر دو پیروز شدند و آلگری می‌گوید آنها برای پیروزی بر مردان ژوزه مورینیو باید در بهترین شرایط باشند.

آلگری می‌گوید: «بازی امشب دیدار بسیار مهمی در این مرحله است. این بازی اولین هدف ماست. بازی بسیار دشواری پیش رو داریم. ما باید بازی کاملی داشته باشیم و هیچ اشتباهی انجام ندهیم.

می‌دانیم رئال مادرید بازیکنان مهمی در حمله دارد که می‌توانند در هر لحظه از بازی کار را بر ما دشوار سازند. البته ما هم همین طور هستیم.»

آلگری اصرار دارد که این بازی دوئلی شخصی بین او و مورینیو، مربی سابق اینتر نیست: «این بازی چالشی بین من و مورینیو نیست، بلکه چالشی بین رئال مادرید و میلان است. مطمئنم که بازی زیبا و تماشایی خواهد بود.»


ویدیو مرتبط :
کنفراس خبری کامل : بونوچی ، بوفون ، آلگری (فینال UCL)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلگری: یوونتوس می‌تواند رئال را شکست دهد


سرمربی بانوی‌پیر تأکید کرد که او و مردانش انگیزه زیادی برای شکست دادن رئال مادرید پرستاره و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال یوونتوس امسال برای اولین بار از سال 2003 جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است اما ماسیمیلیانو آلگری و شاگردانش انگیزه زیادی دارند که امسال افتخار دیگری که آن را هم آخرین بار در سال 2003 تجربه کردند، دوباره کسب کنند و آن حضور در فینال لیگ قهرمانان است.

بانوی پیر برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید در دو بازی مرحله نیمه نهایی از سد رئال مادرید بگذرد که با توجه به میزبانی‌اش در بازی رفت (16 اردیبهشت) کار سخت‌‌تری نسبت به حریف اسپانیایی خود دارد. با این حال آلگری به صعود شاگردانش به فینال رقابت‌ها خوشبین است.

آلگری در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: بازی یووه و رئال یک بازی جذاب میان دو قدرت فوتبال اروپاست. حریف ما تیمی پرستاره است اما ما هم به توانایی‌های خود واقفیم و می‌خواهیم تا پاپان راه پیش برویم. هیچ هراسی از رئال نداریم اما برای این تیم احترام قائلیم.

آلگری ادامه داد: اگر بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم خارق‌العاده می‌شود اما قطعاً ما به صعود به نیمه نهایی قانع نیستیم و تلاش‌مان را برای صعود به مرحله بعد انجام می‌دهیم. در تاریخ 117 ساله باشگاه انگیزه برای رسیدن به فینال و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک سنت بوده و حالا با توجه به اتفاقاتی که در سال‌های اخیر رخ داده انگیزه ما بیشتر هم شده است. امسال ما در رقابت‌های اروپایی عملکرد خوبی داشته‌ایم اما می‌خواهیم در فینال باشیم. به نظر من یوونتوس می‌تواند رئال مادرید را شکست دهد و اگر چنین شانسی را برای خودمان قائل نبودیم زحمت حضور در دیدار برابر رئال را هم به خود نمی‌دادیم.

آلگری سپس خبر خوشی به هواداران یوونتوس داد و آن بازگشت پل پوگبا، هافبک فرانسوی بانوی پیر به ترکیب یووه برای بازی برگشت برابر رئال مادرید در اسپانیا بود.

او عنوان کرد: امیدواریم که پل را برای بازی برگشت و پس از آن در فینال در اختیار داشته باشیم. حضور او در فینال جام حذفی ایتالیا هم بسیار مهم است به خصوص که کلودیو مارکیزیو هم از حضور در آن بازی محروم است.