ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلگری: اعتقاد قلبی داشتیم که می‌توانیم قهرمان شویم



اخبار,اخبارورزشی,یوونتوس

 شب گذشته درپی پیروزی یوونتوس برابر میزبان خود سمپدوریا، قهرمانی زودهنگام خود در سری‌آ را قطعی کرد. این تیم توانست با 79 امتیاز و تفاضل گل مثبت 45 از 34 بازی به این مقام دست یافت.

پس از این بازی، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم قهرمان از بازیکنانش تشکر کرد و از اهداف‌ بزرگش گفت.

آلگری در گفت‌وگوی خبری پس از بازی گفت: از بازیکنانم به خاطر اعتقاد تزلزل ناپذیر‌شان در همه بازی‌های قهرمانی سری‌آ تشکر و تقدیر می‌کنم. این نمایش اما اوج اعتقاد و عمل برخاسته از آن اعتقاد بازیکنانم بود. آن‌ها به این ترتیب سی و سومین اسکودتوی خود را قطعی کردند.

او افزود: بازیکنانم مسئولیت سختی داشتند و توانستند با تلاش و کوشش فراوان خود به این نتیجه دست یافتند. ما البته در این فصل سه جام می‌خواهیم و این شروع کار است. ما اهداف بزرگی داریم.

آلگری همچنین گفت: ما اعتقاد داشتیم که می‌توانیم به این قهرمانی دست یابیم. این باور را داشتیم و از آغاز کار در صدر قرار داشتیم. به باشگاه مهمی وارد شده‌ام و می‌دانم که باید کار فوق‌العاده‌ای انجام دهم. ما البته گروه بزرگ و قوی‌ای هستیم که دست‌یابی به فراوانی از اهداف ساده است. کوپا ایتالیا و بالاخص لیگ قهرمانان بسیار حائز اهمیت است.

 

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
چگونه می توانیم مربی برزیل شویم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ: نشان دادیم می توانیم قهرمان شویم


یورگن کلوپ سرمربی دورتموند از پیشروی دورتموند در لیگ قهرمانان به طرز مطلوبی متعجب بوده است. آنها در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان قرار داشتند.

روزنامه تماشا: یورگن کلوپ سرمربی دورتموند از پیشروی دورتموند در لیگ قهرمانان به طرز مطلوبی متعجب بوده است. آنها در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان قرار داشتند.

دورتموند در این گروه که رئال مادرید، منچسترسیتی و آژاکس در آن بودند به عنوان تیم اول صعود کرد و بعد از آن شاختار دانتسک، مالاگا و رئال را حذف کرد و به فینال رسید. کلوپ بازی تیمش در ورزشگاه اتحاد را که آنها در آن با سیتی به تساوی یک – یک رسیدند نقطه ای می داندن که بازیکنان دورتموند باور کرده اند که می توانند به قهرمانی اروپا برسند.

کلوپ: نشان دادیم می توانیم قهرمان شویم

کلوپ به سایت یوفا گفته است: «بهترین احساسی که تاکنون داشته ایم زمانی بود که به دور دوم راه پیدا کردیم، به این دلیل که شیوه ای که ما توانستیم این کار را انجام دهیم شیوه ای کاملا ویژه بود. شیوه ای که تیم در مرحله گروهی بازی کرد کاملا شگفت انگیز بود و بازی با منچسترسیتی چشم های ما را باز کرد و نشان داد که ما می توانیم با قوی ترین تیم های اروپا رقابت کنیم و حتی مقابل آنها پیروز باشیم.»

بایرن مونیخ رقیب دورتموند در فینال است و بین این تیم و دومین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. آنها 25 امتیاز کمتر از تیم یوپ هاینکس در بوندس لیگا به دست آورده اندو کلوپ همچنان به این بازی امیدوار است. بازی که او بزرگترین بازی دورتموند از زمان فینال لیگ قهرمانان در سال 1997 می داند: «ما هیچ وقت از رقبای خود در بوندس لیگا و همینطور از بایرن نترسیده ایم و چیزی نگرفته ایم و چرا حالا باید اینگونه باشیم؟ فقط به خاطر اینکه فینال است؟ حربه ما این است که با این بازی مثل یک بازی معمولی برخورد کنیم والبته به طرزی ویژه بازی کنیم و این کار را خواهیم کرد. در این زمینه مصمم خواهیم بود.»