ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلمان مقابل مجارستان به پیروزی رسید


در جریان دیدارهای دوستانه فرانسه میزبان یورو با 3 گل اسکاتلند را شکست داد و آلمان بعد از باخت مقابل اسلواکی مقابل مجارستان به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: در ادامه دیدارهای دوستانه ملی جهت آمادگی هر چه بیشتر تیم های حاضر در یورو 2016، فرانسه میزبان با 3 گل از سد اسکاتلند گذشت و آلمان که مقابل اسلواکی در بازی گذشته تن به شکست داده بود با 2 گل بر مجارستان غلبه کرد.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

آلمان 2 -مجارستان صفر

استونی صفر- لتونی صفر

کرواسی 10 - سن مارینو صفر

اتریش صفر - هلند 2

اسلواکی صفر - ایرلند شمالی صفر

فرانسه 3 - اسکاتلند صفر


ویدیو مرتبط :
پیروزی شیرین ایران در مقابل مجارستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الغرافه با گل های مجیدی به پیروزی رسید



تیم الغرافه , فرهاد مجیدی , اخبار

 

هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر با درخشش فرهاد مجیدی و پیروزی الغرافه به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم الغرافه موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل میهمانش، الوکره، تیم پنجم جدول به برتری برسد. فرهاد مجیدی در دقایق 9 و 24 گل های الغرافه را به ثمر رساند. وی در دقیقه 30 بازی نیز کارت زرد گرفت.

تنها گل الوکره را یونس محمود در دقیقه ششم زده بود. بدین ترتیب تیم الغرافه در پایان هفته هفدهم، 22 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.