ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز مسابقات قهرماني واترپلو از 20 فروردين



 

 

 

آغاز مسابقات قهرماني واترپلو از 20 فروردين

 

آغاز مسابقات قهرماني نوجوانان و جوانان واترپلو از 20 فروردين

مسئول كميته فني واترپلو از آغاز رقابت‌هاي قهرماني كشور و انتخابي تيم‌ملي در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان خبر داد.

حميد شب‌انگيز با اعلام اين خبر به فارس گفت: اين مسابقات در رده‌هاي سني زير 16 و 18 سال به منظور شناسايي نفرات برتر براي تشكيل تيم ملي نوجوانان و جوانان به منظور شركت در رقابت‌هاي رده‌هاي سني آسيا و جهان برگزار خواهد شد.
وي افزود: به اين منظور از هيات‌هاي استان‌ها خواسته ايم كه آمادگي خود را براي شركت در اين دوره اعلام كنند. با توجه به اين كه اكثر تيم‌ها بر حسب عادت بدون اعلام قبلي در مسابقات حاضر مي‌شوند، كميته تصميم گرفت تا اين بار خود با هيات‌ها تماس گرفته و از حضور آنها مطمئن شود. بر اين اساس، تا كنون شركت 15 تيم در اين دوره قطعي شده است؛ اما مطمئنا تيم‌هايي خواهند بود كه بدون اعلام قبلي در تهران حاضر خواهند شد.
مسئول كميته واترپلو با اشاره به برنامه فدراسيون جهاني براي برگزاري رقابت‌هاي جوانان در رده‌هاي سني زير 18 و 20 سال تصريح كرد: فدراسيون آسيايي نيز به تبعيت از اين امر مسابقات خود را يك سال قبل از جهاني در رده‌هاي سني زير 17 و 19 برگزار مي‌كند تا تيم آماده داشته باشد.
شب‌انگيز گفت: رقابت‌هاي انتخابي ما در رده‌هاي سني زير 14، 16 و 18 برگزار مي‌شود تا بازيكنان شناسايي شده براي شركت در مسابقات آسيايي و جهاني در سال‌هاي آتي مشكل رده‌سني نداشته باشند. /خبرگزاري جمهوری اسلامی(فارس)


ویدیو مرتبط :
آغاز مسابقات MotoGP

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات قوی‌ترین مردان جهان در قشم آغاز شد



 

مسابقات قوی‌ترین مردان جهان در قشم آغاز شد

رقابت‌های قوی‌ترین مردان جهان با حضور 12 ورزشكار از 10 كشور اروپایی و سه تن از قوی‌ترین مردان ایران از امروز در قشم ، جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس آغاز شد.

 

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، رقابت‌های این دوره با عنوان « جام خلیج همیشه فارس» و به مناسبت گرامی‌داشت ایام پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران در حال برگزاری است.

در این دوره از مسابقات 15 ورزشكار در 9 آیتم با یكدیگر رقابت می كنند تا قوی‌ترین مرد جهان در پایان رقابت‌ها برگزیده شود.

روح‌الله داداشی، مسلم دارابی و مهرداد باجلان از ایران به همراه دنیس ریچارد جانوش از مجارستان، آلكساندر لاشین از اوكراین، جورجی دونیجا شویلی از گرجستان، برانیسلاو گولیر از اسلوواكی، ریچارد واد درلیندن از هلند، بروسكاس سایولیوس و زیمینیسكاس دالیوس از لیتوانی، یوری كولماكو از روسیه، ماركوس مانیك و لوری نامی از استونی، گرگور استینگار از اسلوونی و كریستوف رادزیكاوسكی از لهستان ورزشكاران شركت كننده در این رقابت‌ها هستند.

قضاوت رقابت‌ها بر عهده فرامرز خودنگار به عنوان داور اول و گونتارس كاشینز از لتونی به عنوان داور دوم است.

این مسابقات در قشم ، جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس با حمایت و همكاری بانك صادرات ، سازمان تربیت بدنی ، كمیته ملی المپیك ، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، سازمان منطقه آزاد قشم و شبكه سوم صدا وسیما از امروز به مدت دو روز از ساعت 9 صبح تا 18 عصر در پارك زیتون برگزار می شود..../فارس