ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشتیانی:‌عراق نمی تواند تهدید جدی برای تیم ایران باشد



 

 

 

آشتیانی:‌عراق نمی تواند تهدید جدی برای تیم ایران باشد

 

جام ملت های آسیا 2011؛

آشتیانی:‌عراق نمی تواند تهدید جدی برای تیم ایران باشد

ملی پوش اسبق فوتبال ایران گفت:تیم عراق نمی تواند تهدید جدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا باشد.

''ابراهیم آشتیانی'' گفت:‌ فوتبال عراق همچنان از نبود لیگ منسجم رنج می برد و به طور حتم نبود هماهنگی لازم نزد بازیکنان این تیم می تواند مشکلات بسیاری را برای تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا ایجاد کند.

وی اظهار داشت:‌ اعتماد به نفس بازیکنان ایرانی نسبت به سایر رقبا در مرحله مقدماتی بالاست که امیدوارم آنان بتوانند عملکرد قابل قبولی برابر حریفان به نمایش بگذارند.

آشتیانی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران با آمادگی کامل گام به جام ملت های آسیا نگذاشته است، افزود: این تیم در خط دفاع و حمله با نواقصی روبرو است، اما ملی پوشان کشورمان می توانند به سادگی راهی مرحله دوم این رقابت ها شوند.

وی ادامه داد :‌ البته همیشه تعصب و غیرت بازیکنان ایرانی درحساس ترین شرایط به داد تیم ملی کشورمان رسیده است که امیدواریم آنان بتوانند با خلاقیت خود حریفان را غافلگیر کنند.

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در ورزشگاه ''الریان'' قطر به مصاف تیم ملی عراق می رود.

تیم های ملی فوتبال امارات و کره شمالی دیگر دیدار گروه چهارم را در ورزشگاه قطر اسپورت برگزار خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
پاریس امنیتی شد/فرانسه تهدید الشباب را جدی گرفت!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست ایران و 1+5 بامداد فردا در نیویورک/ترکیب تیم‌ ایرانی/ظریف: اراده جدی 1+5 برای حل موضوع هسته‌ای



دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5,نشست ایران و 1+5

نشست ایران و 1+5 بامداد فردا در نیویورک/ترکیب تیم‌ ایرانی/اراده سیاسی تهران برای حل موضوع

نشست وزرای امور خارجه ایران و 1+5 ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) به وقت نیویورک ( بامداد جمعه به وقت تهران) در محل سازمان ملل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست وزرای امور خارجه ایران و گروه 1+5 امروز (پنجشنبه) ساعت 16:30 به وقت نیویورک (24 به وقت تهران) در سازمان ملل برگزار می‌شود.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می‌برد، روز دوشنبه اول مهر ماه با کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار ضمن انجام مذاکرات سازنده، توافق کردند نشست ایران و 1+5 در سطح وزرای امور خارجه روز پنجشنبه (4/7/92) در نیویورک و نشست بعدی وزرای ایران و 1+5 در نیمه ماه آینده (اکتبر) در ژنو انجام شود.

ظریف در این دیدار با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انجام مذاکرات هدفمند در چارچوب زمانی مشخص پیرامون مسئله هسته‌ای، تصریح کرد: اگر واقعیت‌های ایران امروز مدنظر قرار گیرد، مسئله هسته‌ای قابل حل است.

وزیر امور خارجه کشورمان چهارشنبه شب نیز طی اظهاراتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی این اراده سیاسی را دارد که موضوع هسته‌ای را بر اساس احقاق حقوق مردم ایران و رفع نگرانی معقول دنیا به پیش ببرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در فاصله زمانی کوتاه به راه‌حل جامعی برسیم و قدم‌های متعددی که مورد توافق است را به صورت گام به گام به پیش ببریم.

در این نشست کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، سرگئی لاوروف، جان کری، ویلیام هیگ، لوران فابیوس، گیدو وستروله و وانگ یی وزرای امور خارجه روسیه، آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان و چین شرکت می‌کنند.

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی، مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکا و حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل امور اقتصادی و تخصصی بین‌المللی وزارت امور خارجه ظریف را در این نشست همراهی خواهند کرد.

این اولین باری است که وزرای امور خارجه ایران و آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر سر یک میزه به مذاکره می‌نشینند.

رئیس دستگاه دیپلماسی  کشورمان در این باره گفت: در نشست نیویورک به طور واضح‌تر خواهیم دید جان کری با چه دیدگاه و گرایشی در نشست حضور می‌یابد و چگونه می‌خواهد کار را به پیش ببرد و آیا این اراده سیاسی و تمایل را دارد که موضوع هسته‌ای را به سمت حل شدن و تأمین منافع ایران و تأمین حقوق ملت ایران پیش ببرد؟ البته نشانه‌هایی وجود دارد که جان کری این تمایل را داشته باشد.

ظریف در دیدار با همتایانش عنوان کرد
اراده جدی 1+5 برای حل موضوع هسته‌ای/خلع سلاح شیمیایی شامل همه طرف‌ها در سوریه باشد

وزیر امور خارجه با تاکید بر اراده جدی کشورمان برای آغاز مذاکرات با 1+5، تصریح کرد که چنانچه در طرف مقابل نیز این اراده جدی وجود داشته باشد، حل این مسئله ممکن است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزرای امور خارجه لهستان، نیوزلند، سنگاپور و بلاروس روز چهارشنبه در حاشیه شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به طور جداگانه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و پیرامون گسترش مناسبات دوجانبه، افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری، تحولات جاری در منطقه و موضوعات مهم بین المللی رایزنی کردند.

*بررسی مناسبات تهران - ورشو
ظریف در اولین دیدار پیش از ظهر چهارشنبه خود با وزیر خارجه لهستان، ضمن اشاره به مناسبات تهران – ورشو، توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور را یادآور شد.

وی در این زمینه به آمادگی برای تسهیل رفت و آمد تجار و بازرگانان دو طرف اشاره کرد.

وزیر امور خارجه لهستان نیز در این دیدار علاقمندی کشورش را برای تعمیق روابط از جمله در زمینه تجاری اعلام و خواستار هموار شدن بسترهای لازم در این ارتباط شد.

طرفین در این دیدار رایزنی‌های منظم معاونین وزرای خارجه دو کشور به منظور بررسی راه‌های گسترش همکاری‌ها و همچنین رایزنی و همکاری در محافل بین‌المللی را مورد توجه قرار دادند.

اوضاع در سوریه، خلع سلاح شیمیایی همه اطراف در این کشور، تحولات افغانستان و مسئله هسته‌ای از دیگر محورهای مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و لهستان بود.

در این دیدار ظریف از همتای لهستانی خود برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد که با استقبال وزیر امور خارجه لهستان مواجه شد.

*استقبال نیوزیلند از مواضع سازنده دولت ایران
به گزارش فارس، وزرای امور خارجه ایران و نیوزلند نیز طی دیداری جداگانه راه‌های توسعه روابط دوجانبه را بررسی کردند.

ظریف در این دیدار با اشاره به روابط تهران – ولینگتون، بر ضرورت ارتقاء سطح مناسبات فیمابین تاکید و فضا را برای پیشرفت همکاری‌ها مناسب ارزیابی کرد.

وی در این ارتباط همکاری‌های تجاری دو کشور از جمله در حوزه کشاورزی را مورد توجه قرار داد.

وزیر امور خارجه نیوزلند نیز با اشاره به روابط قدیمی ایران و نیوزیلند، بر تقویت روابط و تماس‌های سیاسی دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ما با علاقه اخبار انتخابات ایران را دنبال می‌کردیم، تصریح کرد: ما از سیاست‌ها و مواضع سازنده دولت جمهوری اسلامی ایران، استقبال می‌کنیم.

وزیر خارجه نیوزیلند با اشاره به فضای سازنده موجود، تمایل کشورش را برای توسعه روابط تجاری و ادامه تماس‌های دو کشور اعلام کرد.

در این دیدار بحران سوریه و مسئله هسته‌ای نیز مورد توجه قرار گرفت و ظریف مواضع جمهوری اسلامی ایران را بیان داشت و وزیر خارجه نیوزلند به نقش ایران در منطقه اشاره کرد.

* رئیس مجلس سنگاپور به تهران می‌آید
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سنگاپور نیز در دیداری جداگانه پیرامون روابط دوجانبه و تحولات مهم منطقه‌ای و بین المللی از جمله مسئله هسته‌ای، سوریه تبادل نظر کردند.

ظریف با اشاره به اینکه روابط خوب دو کشور به خوبی پیش می‌رود، سفر آتی رئیس مجلس سنگاپور به تهران را یادآور شد.

وی به زمینه‌های همکاری در امور تجاری، فرهنگی و هنری و عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد.

وزیر امور خارجه سنگاپور نیز در این دیدار، به روابط خوب دوجانبه و ارتباطات مردمی بین دو کشور اشاره کرد.

وی با ابراز علاقه به توسعه روابط دوجانبه، ظرفیت‌ها در زمینه همکاری‌های فرهنگی را فراوان دانست و خواستار یافتن زمینه‌ها و ظرفیت‌های جدید همکاری شد.

در این دیدار نیز تحولات سوریه و مسئله هسته‌ای از محورهای مذاکرات دو وزیر بود.

*بررسی راه‌های ارتقای سطح روابط تهران و مینسک/ایران شریک کلیدی بلاروس در منطقه
راه‌های ارتقاء سطح روابط تهران – مینسک نیز در دیدار وزرای امور خارجه ایران و بلاروس مورد بررسی قرار گرفت.

ظریف در این دیدار گفت: ما برای روابط با بلاروس اهمیت زیادی قائل هستیم و آماده توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه با کشور دوست بلاروس هستیم.

وی ظرفیت‌های متقابل دو کشور برای افزایش همکاری‌ها را فراوان دانست و از سفرهای متقابل معاونین وزرای خارجه دو کشور و انجام رایزنی‌های منظم سیاسی استقبال کرد.

وزیر امور خارجه بلاروس نیز انتصاب ظریف به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی گفت: ما ایران را یک شریک کلیدی در منطقه دانسته و آماده همکاری در کلیه زمینه‌ها در جهت منافع دو کشور هستیم.

وزیر خارجه بلاروس با تاکید بر ضرورت رایزنی‌های منظم سیاسی معاونین وزرای خارجه دو کشور برای طراحی برنامه‌های آینده روابط دو کشور، گفت: علاقمندیم همکاری‌های اقتصادی با ایران را تعمیق بخشیم.

در این دیدار همکاری‌ها در حوزه بین‌المللی مورد توجه قرار گرفت.

*اراده جدی دو طرف برای حل موضوع هسته‌ای
گفتنی است در این دیدارها دکتر ظریف مواضع کشورمان را در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین المللی بیان کرده و روند مردم سالاری در ایران، نشاط سیاسی، حمایت و پشتوانه مردمی نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران از طریق برگزاری انتخابات و آراء مردم را تشریح کرد.

وی با تاکید بر اراده جدی کشورمان برای آغاز مذاکرات با 1+5، تصریح کرد که چنانچه در طرف مقابل نیز این اراده جدی وجود داشته باشد، حل این مسئله ممکن است.

ظریف در خصوص مسئله سوریه با ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن تلاش‌ها در جهت جلوگیری از جنگ، کاربرد سلاح شیمیایی توسط هر کسی و در هرجا را محکوم و تاکید کرد که خلع سلاح شیمیایی باید جامع و شامل همه اطراف در سوریه باشد.
فارس