ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرسنال قهرمان شد



 

 

 

 

آرسنال قهرمان شد

 

تیم فوتبال آرسنال به مقام قهرمانی رقابت‌های جام‌ چهارجانبه الامارات رسید.

آرسنال که همه ساله قبل از شروع رقابت‌های باشگاهی، میزبانی این پیکارها را برعهده دارد، با برد 3 بر 2 برابر سلتیک اسکاتلند این افتخار را بدست آورد.

دراین بازی که در حضور 61 هزار نفر انجام گرفت، ولا 3، ساینا 45 و نصری 51 برای آرسنال گل زدند و تیم حریف توسط مورفی 72 و کای 82 به گل رسید.

در دیداری دیگر آ.ث‌میلان ایتالیا و لیون فرانسه به تساوی یک بر یک رسیدند. بوریلو 56 برای میلان و برایند 79 برای لیون گلزنی کردند.


ویدیو مرتبط :
اسکولز: آرسنال می تواند قهرمان لیگ شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسنال برای یازدهمین بار قهرمان شد



اخبار,تیم فوتبال آرسنال


اخبار ورزشی - فینال جام حذفی انگلیس
آرسنال برای یازدهمین بار قهرمان شد/ توپچی‌ها به رکورد شیاطین سرخ رسیدند

تیم فوتبال آرسنال برای یازدهمین بار قهرمان جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیداری حساس تیم‌های فوتبال آرسنال و هال‌سیتی در ورزشگاه ومبلی لندن در فینال جام حذفی انگلیس (قدیمی‌ترین جام دنیا) رودرروی هم قرار گرفتند.

در جام حذفی انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد با 11 قهرمانی رکورددار است و آرسنال با 10 قهرمانی در تعقیب شیاطین سرخ است و در صورت پیروزی آرسنال در دیدار امشب، از این لحاظ توپچی‌ها به رکورد شیاطین سرخ می‌رسیدند.

هال‌سیتی نیز تاکنون موفق به کسب هیچ جام معتبر نشده بود و در صورت برد در دیدار امشب می‌توانست نخستین جام معتبر تاریخ خود را به خانه ببرد.

این مسابقه حساس در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود آرسنال به پایان رسید.

این هال‌سیتی بود که در کمال شگفتی موفق شد در دقایق 4 و 8 توسط چستر و داویس به گل برسد و 2 بر صفر از توپچی‌ها پیش افتد گرچه کازورلا در دقیقه 17 اختلاف را به حداقل رساند تا امیدهای آرسنال برای کسب جام پس از 9 سال زنده شود.

در نیمه دوم و در دقیقه 71 کوشیلنی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم در 90 دقیقه وقت‌های قانونی بازی به تساوی 2 بر 2 رضایت دهند و بازی به دو وقت 15 دقیقه‌ای اضافی کشیده شود.

در وقت‌های اضافی نیز آرسنال توسط آرون رمزی در دقیقه 109 به گل رسید و نتیجه را 3 بر 2 به سود خود تغییر داد و در نهایت این دیدار حساس با همین نتیجه به سود شاگردان آرسن ونگر خاتمه یافت.

بدین ترتیب تیم فوتبال آرسنال موفق شد برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس را به دست آورد تا از این حیث با رکورد منچستر یونایتد برابری کند.

هال‌سیتی نیز همچنان در حسرت کسب نخستین قهرمانی معتبرش ماند.

اخبار ورزشی - فارس