ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرسنال بالاتر از اورتون در رده چهارم قرار گرفت/دورتموند با شکست وولفسبورگ به فینال رسید



اخبار ,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال آرسنال

 

اخبار ورزشی - آرسنال بالاتر از اورتون در رده چهارم قرار گرفت

تیم فوتبال آرسنال سه شنبه شب با غلبه بر وستهام به رده چهارم لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

آرسنال در این دیدار عقب افتاده هفته 34 لیگ برتر با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و از اورتون که چهارشنبه شب میزبان کریستال پالاس خواهد بود، پیش افتاد.

پودولسکی در دقایق 44 و 78 و اولیور جیرود در دقیقه 55 گل های آرسنال را به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی 67 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر بالاتر از اورتون، رقیب اصلی خود برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

این دو تیم در صورت حفظ رده چهارم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند بود.

آرسنال در 17 سال گذشته همواره در لیگ قهرمانان حضور داشته است.

لیورپول، چلسی و منچسترسیتی با 77، 75 و 70 امتیاز در رده های اول تا سوم لیگ برتر قرار دارند.

 

------------------------------------

اخبار ورزشی - نیمه نهایی جام حذفی آلمان
دورتموند با شکست وولفسبورگ به فینال رسید

بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی آلمان میزبان وولفسبورگ بود و موفق شد با پیروزی 2 بر صفر به فینال راه یابد.

بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی آلمان میزبان وولفسبورگ بود دورتموندی ها از همان دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و قدرت خود را به حریف دیکته کرده بودند.

بازی شناور و سریع شاگردان کلوپ اجازه ی هنرنمایی را از وولفسبورگ گرفته بود. مارکو رویس در این دیدار نیز به مانند بازی های گذشته نمایش خیره کنند ای داشت حرکات پا به توپ رویس در نیمه نخست دفاع حریف را از هم پاشید او در دقیقه 16 بازی با نفوذ از جناح راست موفق شد با پاس به عقبی که برای میخیتاریان مهیا کرد بنیان گذار گل نخست بازی شود.

وولفسبورگ در اواسط نیمه اول کمی از فشار دورتموند کاست آن ها می توانستند با ضربه ی سر مالاندا به گل تساوی برسند اما با بد شانسی توپ به تیرک دروازه ی وایدن فلر خود و در برگشت هم دی بروین نتوانست توپا را وارد دروازه کند.

درخشش رویس همچنان ادامه یافت او در اواخیر نیمه نیز بتوانست با تکنیک فوق العاده ی خود از دفاع چپ وولفسبورگ عبور کند و با پاس توی عرض برای روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی دورتموند را به گل دوم بازی برساند.

نیمه دوم را دورتموندی ها بیشتر به حفظ نتیجه پرداختند و به خوبی بازی را کنترل کردند آن ها در چند صحنه شانس هایی هم برای گلزنی داشتند اما بی دقتی در ضربات آخر و درخشش دروازه بان وولفسبورگ مانع از افزایش اختلاف شد البته لواندوفسکی بازهم در این نیمه گلزنی کرد ولی داور گل او را به دلیل آفساید مردود اعلام نمود.

وولفسبورگ در نیمه دوم زهر دار شده بود آن ها شانس های فوق العاده ای برای گلزنی داشتند ضربه ی مالاندا روی خط شش قدم و در حالتی تک به گل به آسمان فرستاده شد تا او را بدون شک مرد بد شانس این بازی بمانیم هافبک وولفسبورگ دقایقی بعد هم موقعیتی برای گلزنی بدست آورد اما وایدن فلر به کمک سوکراتیس مانع از به ثمر رسیدن گل شدند مالاندا نیز در این صحنه مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد تا ناکامی های او کامل شود.

با این نتیجه دورتموند راهی فینال دی اف بی پوکال شد و باید به انتظار بازی فردا شب بایرن و کایزرسلاترن بنشیند تا به احتمال فراوان شاهد یک دیرکلاسیکر دیگر در بازی نهایی باشیم.
اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
10 سال قبل آرسنال به رکورد 49 بازی بدون شکست رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اورتون با غلبه بر نیوکاسل به رده چهارم رسید



هفته ششم لیگ برتر انگلیس,بازی اورتون با نیوکاسل


هفته ششم لیگ برتر انگلیس
اورتون با غلبه بر نیوکاسل به رده چهارم رسید

تیم فوتبال اورتون به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

در آخرین مسابقه از هفته ششم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال اورتون موفق شد در ورزشگاه خانگی خود گودیسون پارک میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

لوکاکو 5 و 37 و بارکلی 25 برای میزبان گلزنی کردند و گل‌های نیوکاسل را کابایه 51 و رمی 89 به ثمر رساندند.

اورتون با این برد 12 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد./فارس