ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آدبایور پیراهن شماره 6 رئال را برتن خواهد کرد



 

 

آدبایور پیراهن شماره 6 رئال را برتن خواهد کرد

 

امانوئل آدبایور، ستاره توگویی باشگاه رئال مادرید، پیراهن شماره 6 رئال را برتن کرد. این در حالی است که پیش از این قرار بود که شماره پیراهنهای لاسانا دیارا و اوزیل تغییراتی کند ولی مسئولان برگزاری رقابتهای لالیگا این اجازه را صادر نکردند.

پیش از این قرار بود که لاسانا دیارا، پیراهن شماره 6 را که پیش از این در اختیار محمدو دیارا بود و با پیوستن این ستاره مالیایی به موناکو خالی شده بود را بردارد و مسعوت اوزیل، پیراهن 10 را برتن کند تا بدین ترتیب آدبایور بتواند پیراهن شماره 23 را مال خود کند ولی در نهایت و با مخالفت مسئولان برگزاری این رقابتها با اعمال تغییرات کلی در شماره پیراهن بازیکنان، آدبایور مجبور شد تا پیراهن شماره 6 رئال را که پیش از این برتن محمدو دیارا بود را بردارد.


ویدیو مرتبط :
پیراهن رئال مادرید فصل بعد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله به پیراهن شماره 8 تونی کروس در فروشگاه رئال مادرید! + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه رئال مادرید

 

اخبار ورزشی - حمله به پیراهن شماره 8 تونی کروس در فروشگاه رئال مادرید!

طرفداران رئال مادرید پس از مراسم معارفه کروس تمام پیراهن های او در فروشگاه اصلی این باشگاه را خریداری کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه رئال مادرید؛تنها چند ساعت پس از مراسم معارفه تونی کروش در سانتیاگو برنابئو تمام پیراهن های او در فروشگاه رسمی باشگاه به فروش رفت.

هافبک تیم ملی آلمان که به او لقب مغز متفکر را هم داده اند امسال در رئال پیراهن شماره 8 را بر تن خواهد کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه رئال مادرید

اخبار ورزشی - خبرآنلاین