ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت بهداد سلیمی پس از پارگی رباط صلیبی



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون وزنه برداری

رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری با اعلام این خبر که خوشبختانه پارگی رباط صلیبی شدید نیست خاطرنشان کرد: قوی ترین مرد جهان مشکلی برای حضور در المپیک 2016 ندارد.

دکتر داود باقری در این مورد خاطرنشان کرد: لحظاتی پیش گزارش اولیه M.R.I زانوی بهداد سلیمی را بررسی کردیم که خوشبختانه مشخص شد پارگی ACL یا همان رباط صلیبی پای بهداد شدید نیست و با انجام عمل ارتروسکوپی می توان به بهبود آسیب دیدگی او امیدوار بود.

باقری درباره زمان احتمالی بازگشت بهداد گفت: صحبت کردن دراین باره کمی زود است و تا جواب نهایی M.R.I نیاید نمی توان نظر داد، اما در بهترین حال یک ماه و در بدترین حالت دو ماه زمان می برد تا بهداد سلیمی بتواند دوباره تمریناتش را از سر بگیرد. این یعنی انشالله او مشکلی برای حضور در المپیک نخواهد داشت و با دعای خیر مردم خیلی زود دوباره به وزنه برداری باز خواهد گشت.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری درباره احتمال اعزام بهداد سلیمی به خارج از کشور هم گفت: قطعا برای بهبودی هرچه سریع تر این قهرمان افتخارآفرین هرکاری که لازم باشد صورت خواهد گرفت. مطمئنا بعد از نهایی شدن گزارش های پزشکی، با چند فوق تخصص داخلی و خارجی هم مشورت خواهیم کرد تا بهترین تصمیم درباره بهداد سلیمی اتخاذ شود. آنچه مسلم است او باید هرچه زودتر پای خود را جراحی کند و این کار حتی اگر یک روز زودتر انجام شود به نفع او خواهد بود.

 

اخبار ورزشی - سایت فدراسیون وزنه برداری

 


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت و روند درمان بهداد سلیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مصدومیت بهداد سلیمی


دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت: این روزها در حال انجام فیزیوتراپی هستم تا برای عمل جراحی آماده شوم.

خبرگزاری تسنیم: بهداد سلیمی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: چند روزی است که با انجام فیزیوتراپی خودم را برای عمل جراحی آماده می‌کنم تا هرچه زودتر پایم خوب شود.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود که زانویش در خارج از کشور عمل شود، خاطرنشان کرد: برای من تفاوتی ندارد که در ایران عمل شوم یا در خارج از کشور و نکته مهم برایم این است که زودتر بازگردم و تمرینات را آغاز کنم.

وزنه‌بردار دارنده مدال طلای جهان و المپیک در سنگین وزن عنوان کرد: تصمیم نهایی در این خصوص را فدراسیون وزنه‌برداری خواهد گرفت. قرار است کمیته پزشکی بررسی‌های لازم را انجام دهد و در نهایت در این ارتباط تصمیم‌گیری کند، البته گویا جلساتی برگزار شده است و به زودی موضوع مشخص خواهد شد.