ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار از والیبال؛ ملی پوشان وارد توکیو شدند



 

آخرین اخبار از والیبال؛ ملی پوشان وارد توکیو شدند

 

کاروان تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) برای حضور در چهارمین دور جام جهانی سال 2011 وارد توکیو شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، تیم ملی کشورمان در پایان دور سوم این رقابت ها با 12 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی این دوره از رقابت ها قرار دارد و در دور چهارم که از روز جمعه آغاز می شود باید به ترتیب با تیم های برزیل، ایتالیا و روسیه روبرو شود.

بازیکنان تیم ملی کشورمان ساعت 8 صبح امروز به وقت ژاپن از فوکوئودا به توکیو حرکت کردند و به دلیل برنامه ریزی بسیار بد کشور میزبان مجبور شدند بلافاصله پس از رسیدن به این شهر از فرودگاه به سالن اصلی بروند تا نخستین تمرین خود را از ساعت 11 در توکیو آغاز کنند.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از وضعیت تیم ملی والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از مذاکره استقلال با ملی پوشان



اخبار,اخبارورزشی,مذاکره استقلال با ملی پوشان


 اخبار ورزشی - تصویب ۲ میلیارد تومان و توافق اولیه با بیگ زاده؛
آخرین اخبار از مذاکره استقلال با ملی پوشان

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند هر چه زودتر قرارداد بازیکنان ملی‌پوش خود را تمدید و تیم‌شان را برای فصل آینده تکمیل کنند.

 باشگاه استقلال در تلاش است قرارداد 4 ملی پوش خود به نام‌های امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان را تمدید کرده تا تیمش را برای فصل آینده کامل کند.
 
به همین منظور، با دستور بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال، مبلغ 2 میلیارد تومان برای پرداخت طلب ملی‌پوشان استقلال و همچین پرداخت درصدی از قرارداد فصل آینده به آنها در نظر گرفته شده است.

این 4 ملی‌پوش نزدیک یک میلیارد تومان از فصل گذشته طلب دارند. تاکنون از 4 ملی‌پوش استقلال تنها هاشم بیگ‌زاده به توافق اولیه با علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال رسیده است.

گفتنی است اسامی بازیکنان بالای 23 سال استقلال که تاکنون حضورشان برای فصل آینده قطعی شده، به شرح زیر است:

محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، پژمان نوری، احمد جمشیدیان، مهدی کریمیان، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، محمد قاضی، آرش برهانی، سجاد شهباززاده، و هرایر مگویان.
 اخبار ورزشی - تسنیم