ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آتیلا حجازی:من جای ناصر حجازی از قلعه نویی حلالیت می طلبم!/او دلیل تنفر عمیقش را از پدرم اعلام کند



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - آتیلا حجازی:من جای ناصر حجازی از قلعه نویی حلالیت می طلبم!/او دلیل تنفر عمیقش را از پدرم اعلام کند

مصاحبه رحمتی و به‌خصوص تیتر آن «قلعه‌نویی گفت می‌روی تلویزیون برای ناصر حجازی گریه می‌کنی» بازتاب وسیعی داشت اما مسئولان استقلال و خود قلعه‌نویی ترجیح دادند در این باره سکوت کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛آتیلا حجازی تک پسر اسطوره آبی فوتبال ایران یعنی ناصر حجازی در این خصوص گفت: «سال‌هاست از خیلی‌ها می‌شنویم آقای قلعه‌نویی حرف‌های ناپسندی درباره خانواده ما می‌زنند. ایشان نه تنها درباره پدرم، بلکه در خصوص فرزندان او نیز در محافل مختلفی صحبت کرده و هنوز برای من در مرز 40 سالگی سؤال است که دلیل تنفر عمیق و غیرقابل وصف آقای قلعه‌نویی از ناصر حجازی چیست که حتی با نبود ناصر حجازی از این تنفر کاسته نشده است؟

اگر پدرم کار بدی در حق آقای قلعه‌نویی انجام داده، من به عنوان پسرشان از ایشان معذرت‌خواهی می‌کنم و حلالیت می‌طلبم، چون دست خود ناصر حجازی از این دنیا کوتاه است. امیدوارم آقای قلعه‌نویی حداقل برای یک بار دلیل تنفرش را بگوید تا هم مردم متوجه شوند و هم من در رسانه ملی از ایشان حلالیت بگیرم، چون هر چقدر فکر می‌کنم، می‌بینم پدرم به آقای قلعه‌نویی خدمت کرد و ایشان را به عنوان دستیارش برگزید و هرگز در زمان سرمربیگری ایشان در استقلال، دنبال لابی با اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل نبود تا زیر پایش را خالی کند یا از بوقچی‌ها نخواست بروند علیه او شعار بدهند. پس چه عاملی این تنفر را ایجاد کرده است؟»

آتیلا حجازی با اشاره به مصاحبه سیدمهدی رحمتی گفت: «رحمتی جرأت رسانه‌ای کردن موضوع را داشت، خیلی بازیکنان به صورت خصوصی یک حرف‌هایی را به ما انتقال دادند اما مثل رحمتی جسارت عمومی کردن موضوع را نداشتند.

 

وقتی سیدمهدی رحمتی تازه وارد فوتبال شده بود، پدرم سرمربی استقلال رشت بود. استعداد او را دید و در رسانه‌ها به حمایت از این دروازه‌بان پرداخت و پس از آن نیز حامی و مشوق رحمتی بود و می‌گفت این جوان شبیه جوانی خودم است و همین محبت‌ها باعث شد مهر ناصر حجازی در دل رحمتی بنشیند و در تلویزیون با دیدن کلیپ پدرم نتواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد.آیا ایرادی دارد؟ آقای قلعه‌نویی نیز پس از 120 سال مثل همه آدم‌ها یک روز از دنیا می‌رود، اگر دوستدارانش برایش اشک بریزند، مجرم هستند؟ در صحنه اعدام صدام ملعون صدها نفر از دوستدارانش برایش اشک ریختند اما کسی از آنها گلایه نکرد.

 

حالا یک دروازه‌بان ملی استقلال برای یک دروازه‌بان پیشکسوت ملی و استقلالی اشک ریخته، کارش جرم است؟ صادقانه بگویم وقتی با آقای مظلومی در استقلال بودم، در جریان چند پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیز مالی به رحمتی بودم و برخی بازیکنان به او می‌گفتند برو زندگی‌ات را بساز اما می‌گفت دلم نمی‌آید به خاطر پول بروم. به همین دلیل اطمینان داشتم دلیل رفتن رحمتی مالی نبود اما نمی‌دانستم اشک ریختن برای ناصر حجازی او را از تیمش خواهد راند و از این بابت شرمنده او هستم.»
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
بیاد اسطوره ( آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موضع گیری شدید سایت ناصر حجازی علیه قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - موضع گیری شدید سایت ناصر حجازی علیه قلعه نویی

روز گذشته پس از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی و بازماندن از کسب سهمیه آسیایی سایت ناصر حجازی واكنش تندی نشان داد.

به گزارش جام نیوز، اختلافات ناصر حجازی با امیر قلعه نویی بر كسی پوشیده نیست. حالا پس از كسب رتبه پنجمی توسط آبی ها در این فصل سایت ناصر حجازی موفقیت های آن مرحوم  را به رخ كشیده است.

روز گذشته پس از اتمام لیگ از سوی سرویس پیامكی ناصر حجازی و همچنین سایت آن مرحوم پیامی بدین شرح منتشر شد: «به یاد ناصر حجازی که با اصغرخانی ها نائب قهرمان آسیا شد و سپس اخراج! به یاد ناصر حجازی که فصل 87-86 با جوانان جویای نام آن وقت همچون: پولادی، روانخواه و ... به رغم حمایت مردم بایستی از هفته سوم به بعد پاسخگوی هیات مدیره می شد تا در نهایت برکنار شود!

به یاد ناصر حجازی ... اما دریغ از یک اولتیماتوم ساده از سوی هیات مدیره در این فصل تا از گرفتن حتی سهمیه آسیایی نیز عاجز باشیم!»

همچنین در مطلبی دیگر در این سایت عنوان "استقلال از کسب سهمیه آسیایی نیز بازماند, هیات مدیره سلامت باد!" نیز آمده كه انتقادات تندی به مدیران باشگاه شده است.

نکته جالب اینکه مدیر وب سایت ناصر حجازی در باشگاه استقلال سمت دارد.

اخبار ورزشی - جام نیوز