دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

یک کیبورد بی‌سیم برای میزهای شلوغ



کیبورد بی‌سیم,کیبورد BT,کیبورد

یک کیبورد بی‌سیم برای میزهای شلوغ
یک محصول جدید به بازار انواع لوازم جانبی دیجیتال عرضه شده است که احتمالا توجه کاربرانی با میز کارهای شلوغ و به‌هم ریخته را به خودش جلب می‌کند. این محصول که یک کیبورد بی‌سیم است توسط شرکت Satechi و با نام BT به بازار عرضه شده است.


این کیبورد که می‌تواند برای کامپیوترهای شخصی یا انواع تبلت مورد استفاده قرار بگیرد، طراحی ساده‌ای داشته و به خاطر ساختاری بی‌سیم خودش می‌تواند از شلوغی معمول میزهای کار کاربران جلوگیری کند.


طراحی این کیبورد جمع و جور و باریک است و ضخامت بدنه آن تنها به 7/0 اینچ می‌رسد. به همین دلیل کاربران می‌توانند این کیبورد بی سیم را که مبتنی بر تکنولوژی بلوتوث است همیشه و همه‌جا با خودشان همراه داشته باشند. این کیبورد تا فاصله 33 فوتی از دستگاه اصلی می‌تواند همچنان کار بکند.

علاوه بر اینها، این کیبورد دارای کلیدهای نسبتا بزرگ و راحت برای تایپ کردن افراد مختلف است و با کاهش فاصله میان آنها کار کردن با این کیبورد برای کاربران بسیار راحت می‌شود.

منبع : donya-e-eqtesad.com


ویدیو مرتبط :
میزهای طرح میز Drum برای استفاده کیبورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماوس بی سیم سه بعدی!



 

ماوس بی سیم سه بعدی

 

 

ژاپنی ها نوع جدیدی از ماوس بی سیم را توسعه داده اند که از نظر ظاهری شبیه به یک توپ پلاستیکی معمولی است اما می تواند به صورت سه بعدی عمل کند.

 


این ماوس که به زودی تحولی در روش حرکت روی نمایشگرهای رایانه ایجاد خواهد کرد Puyocon نام دارد.

 


این ماوس قادر است روی سطوح تخت همانند یک ماوس عادی به روش دو بعدی حرکت کند و می تواند با کمک یک شتاب سنج سه شاخه و ۱۴ حسگر فشار، "مکان نمای رایانه" (کرسر) را به صورت سه بعدی حرکت دهد.

 


این دستگاه با کمک فناوری حسگرهای فشار می تواند به فشار انگشتان دست حتی زمانی که رها شده و یا چرخانده می شود پاسخ دهد.

 


این ماوس سه بعدی می تواند با تلویزیونهای با وضوح تصویر بالا که امکان اتصال به اینترنت را دارند از طریق اتصال بلوتوث عمل کند.

 


در Puyocon نوعی "ایر بگ" داخلی در نظر گرفته شده است که در موارد سقوط از بلندی می تواند از شکستن آن جلوگیری کند. این سیستم ثمره تلاش محققان لابراتوار "سرگرمیهای رایانه ای" دانشگاه تسوکوبا است.