دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

یخچالی با الهام از دستگاه گردش خون +عکس



اخبار علمی - یخچالی با الهام از دستگاه گردش خون +عکس

“Frigido”طرحی است که در آینده شاید در خانه همه دیده شود. این یخچال با الهام از سیستم گردش خون انسان ساخته شده و دایره ای شکل است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، یخچال ها از روز اولی که اختراع شده اند زیاد مورد تغییر قرار نگرفته اند و تنها بخش های خاصی به آن ها اضافه یا کم شده است اما شاید در آینده ای نزدیک تغییرات گسترده در آن ها به وجود آید.

"Frigido” طرحی است که در آینده شاید در خانه همه دیده شود. این یخچال با الهام از سیستم گردش خون انسان ساخته شده و دایره ای شکل است. در مرکز این یخچال یک هوش مصنوعی وجود دارد که نقش قلب را بازی می کند و باقی یخچال به آن متصل شده است.

اخبار ,اخبار علمی , یخچال


"ساکلی سادوک" این یخچال را طراحی کرده است و برای آن 6 درب مختلف قرار داده است. هرکدام از این شش درب درجه دمایی مخصوص خود را دارند تا هر ماده غذایی در نقطه خاص خود قرار بگیرد.

سیستم 6 بخشی باعث می شود تا هر زمان که به وسیله ای نیاز است تنها درب مخصوص خودش باز شود و انرژی و سرمای کمتری هدر رود در نتیجه میزان برق کمتر خواهد شد و میزان آلودگی نیز کاهش می یابد.

این یخچال همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و یک ترازو در مقابل آن نصب شده است. هر زمان که شما مقابل یخچال به ایستید وزن شما روی یخچال نشان داده می شود و تلنگری خواهد بود برای کنترل وزن و سلامتی.

اخبار ,اخبار علمی , یخچال

 

اخبار ,اخبار علمی , یخچال

 

اخبار ,اخبار علمی , یخچال

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دستگاه گردش خون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودرویی با الهام از دستگاه جوجه کشی +عکس



اخبار علمی - خودرویی با الهام از دستگاه جوجه کشی +عکس

"دونگ وو نام" طراحی است که خودروی جدیدی را برای فولکس واگن ساخته است. طرح اصلی این خودرو از روی دستگاه جوجه کشی برگرفته شده است.

خودروسازان به دنبال راهی برای زیباتر کردن خودرو هستند و در این راه از هیچ حرکتی دریغ نمی کنند. گاهی در میان طرح های خودرو می توان مواردی را یافت که در نوع خود بسیار جالب و شاید عجیب هستند.

 

"دونگ وو نام" طراحی است که خودروی جدیدی را برای فولکس واگن ساخته است. طرح اصلی این خودرو از روی دستگاه جوجه کشی برگرفته شده است زیرا می تواند محیطی آرام و گرم را برای هر خانواده ای ایجاد کند و حس آرامش را به طور عجیبی به انسان وارد می کند.

 

اخبار , اخبار علمی,  طراحی خودرو

 

این خودرو با نام "جوجه کشی" قرار است ساخته شود و مدل های مختلف خانوادگی و صنعتی خواهد داشت. مدل صنعتی این خودرو برای استفاده در آفریقا طراحی شده است. از این خودرو قرار است در طبیعت استفاده شود و جنگلبانان می توانند با استفاده از آن حیوانات آسیب دیده را به مناطق پزشکی برسانند.

 

بدنه این خودرو حالت تخم مرغی دارد و چرخ های آن برای مواقعی ساخته شده است که بتواند به راحتی در هر نوع زمینی از خاکی، آسفالت گرفته تا باتلاقی حرکت کند. نیروی محرکه "جوجه کشی" از سلول های خورشیدی که در بدنه آن قرار داده شده است تامین می شود. همچنین بر روی چرخ نیز وسایلی قرار داده شده است که می تواند انرژی بیشتری به خودرو برساند. 

 

اخبار , اخبار علمی,  طراحی خودرو

 

اخبار , اخبار علمی,  طراحی خودرو

 

اخبار , اخبار علمی,  طراحی خودرو

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران