دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوشی اندرویدی جدید با قیمت ۶۶۰۰ دلار



گوشی‌های لوکس,گوشی اندرویدی جدید

گوشی اندرویدی جدید با قیمت ۶۶۰۰ دلار

شرکت Vertu که بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های لوکس در جهان محسوب می‌شود و تا مدتی پیش از زیرمجموعه‌های نوکیا بوده است، هم‌اکنون ترجیح می‌دهد به جای ویندوز فون نسل جدید محصولات خود را مبتنی بر اندروید تولید کند.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا ، هر کدام از گوشی‌های Vertu Constellation به صورت دست‌ساز ساخته شده‌اند و برای هر کدام از آن‌ها یک هنرمند انگلیسی در نظر گرفته شده است تا این محصول را در بهترین کیفیت به دست کاربران برساند.

بنابراین گزارش، این تولیدکننده گوشی‌های لوکس از دومین گوشی هوشمند اندرویدی خود را با نام Constellation معرفی کرده است.

بدنه این گوشی هوشمند از تیتانیوم درجه 5 ساخته شده است و روی آن را چرم طبیعی گوساله گرفته است. این چرم را یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دباغ‌خانه‌های اروپا تولید کرده است.

اگرچه بدنه این گوشی هوشمند منحصر به‌فرد با یک رنگ ساخته شده است، اما بخش چرمی آن در رنگ های مختلف و به صورت متنوع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4.3 اینچی با کیفیت 720 پیکسل را در خود جا داده است که در هر اینچ مربع از آن تصاویر با تراکم 342 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. به جای آنکه روی این نمایشگر از سیستم محافظ شیشه استفاده شود، شرکت سازنده آن را به لایه‌ای از یاقوت کبود مجهز کرده است تا جلوی هرگونه خط و خش و آسیب احتمالی گرفته شود.

این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای با توان 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و شامل نسخه 4.2 سیستم‌عامل اندروید می‌شود.

از دیگر امکانات به کار رفته در این گوشی هوشمند لوکس می‌توان به دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی مخصوص تماس‌های تصویری، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، گیرنده بی‌سیم Wi-Fi و ... اشاره کرد.

مدل 32 گیگابایتی این گوشی هوشمند با قیمت 4900 یورو(6600 دلار) در بازار به فروش می‌رسد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
5 گوشی هوشمند برتر با قیمت زیر 300 دلار در سال 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

Freedom 251، ارزان ترین گوشی جهان که فقط 4 دلار قیمت دارد!!



گوشی Freedom 251, گوشی هوشمند Freedom 251, گوشی 4 دلاری

گوشی 4 دلاری Freedom 251 مجهز به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی است

 

 Freedom 251؛ گوشی ۴ دلاری هندوستان
یک گوشی هوشمند در هند ساخته شده که تنها چهار دلار قیمت دارد. گوشی هوشمند Freedom 251 پردازنده‌ی چهار هسته‌ای دارد و مجهز به سیستم عامل Android Lollipop است.

گوشی Freedom 251 در هندوستان به قیمت ۲۵۱ روپیه فروش می‌رود که با ملاحظه‌ی نرخ ارز در بازارهای جهانی، در حال حاضر معادل کم‌تر از چهار دلار آمریکا تمام میشود.

 

گوشی هوشمند Freedom 251,گوشی Freedom 251,گوشی 4 دلاری

گوشی4 دلاری  Freedom 251 با سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی‌پاپ کار می‌کند

 

Freedom 251 مجهز به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی، نمایشگر چهار اینچی qHD IPS، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش تا ۳۲ گیگابایت با کارت حافظه‌ی microSD است. دوربین پشتی این گوشی 4 دلاری ۳٫۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۰٫۳ مگاپیکسلی است. گوشی Freedom 251 با سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی‌پاپ کار می‌کند، باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و قابلیت اتصال با 3G ،Wi-Fi 802.11، بلوتوث و GPS را دارد.

منبع : mag.digikala.com