دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کیف پولی که با گرمای بدن شارژ می‌شود+تصاویر



«وولِت» یک کیف پول هوشمند است که موقعیت جغرافیایی آن از طریق گوشی هوشمند مشخص می‌شود.

 «وولِت» یک کیف پول چرمی و هوشمند است که در انگلستان تولید شده و از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شود.

این کیف پول از طریق یک برنامه خاص بر روی گوشی هوشمند قادر به پیام رسانی است؛ صاحب کیف پول می‌تواند فاصله‌ای بین 6 متر تا 25 متر را روی گوشی تعیین کرده تا در صورت گم شدن کیف پول، یک هشدار روی گوشی هوشمند دریافت کند.

از طریق این نرم افزار کاربر می‌تواند مکان دقیق کیف پول را حتی اگر در اتاقی باشد، پیدا کند؛ برای شارژ باتری این کیف پول نیازی به یک منبع شارژ نیست بلکه با گرمای بدن انسان، شارژ می‌شود و گرمای بدن به اندازه کافی کیف پول را شارژ نگه می‌دارد.

کیف پول دارای سنسورهای مینیاتوری است که با 5 روش مختلف با گوشی هوشمند همگام می‌شود؛ ضخامت کیف پول فقط 9.9 میلی متر است و در دو رنگ تیره و روشن، براق و جیر تولید شده است.

این کیف پول با برنامه‌های iOS و آندروید سازگار است و دارای بلوتوث 4.0 است، زمانی که دزدیده می‌شود به طور اتوماتیک زنگ هشدار به صدا در می‌آید و به طور خودکار تاریخ و مکان گم شدن آن بر روی گوشی ثبت می‌شود و دارای GPS است.

اخبار,اخبار علمی,کیف پول هوشمند

 

اخبار,اخبار علمی,کیف پول هوشمند

 

اخبار,اخبار علمی,کیف پول هوشمند

 

اخبار,اخبار علمی,کیف پول هوشمند

 

اخبار علمی - فارس


ویدیو مرتبط :
درست کردن نیمرو با گرمای بدن!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شارژ تلفن همراه با عرق بدن+تصاویر



اخبار علمی - شارژ تلفن همراه با عرق بدن+تصاویر

دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا یک برچسب ارائه داده‌اند که با عرق بدن می‌تواند تلفن همراه را به طور کامل شارژ کند.

یک تیم تحقیقاتی دانشگاه کالیفرنیا برچسبی طراحی کرده‌اند که با چسباندن آن به بدن وزرشکاران می‌تواند باتری گوشی همراه را به صورت کامل شارژ کند.

یکی از اعضای این تیم تحقیقاتی گفت: این برچسب به صورت موقت بر بدن چسبانده شده و قادر به تولید برق از عرق بدن انسان است که با میزان برق تولید شده می‌توان گوشی همراه را شارژ کرد.

وی در توضیح نحوه عملکرد این دستگاه افزود: انجام این کار بسیار ساده است؛ میکرو سنسورهای دستگاه قادر به دریافت الکترون‌های موجود در لاکتات هستند.

لاکتات یک ماده شیمیایی در عرق بدن است و با فعالیت بیشتر کاربر، میزان آن در خون بالا می‌رود؛ به این ترتیب به اندازه کافی برق تولید شده و گوشی شارژ می‌شود و برق اضافی نیز در یک باتری کوچک که در برچسب جاسازی شده است، ذخیره می‌شود.

به گفته این تیم تحقیقاتی، عملکرد این سیستم هیچ نیازی به ابزارهای جانبی ندارد و در بهترین حالت، این دستگاه قادر به تولید برق 70 میکرو وات در هر سانتی‌متر پوست است.

این برچسب 10 تا 12 ساعت استفاده می‌شود و محققان امیدوارند در آینده بتوان دستگاه‌های دیگری را نیز با این روش شارژ کرد.  

اخبار,اخبار علمی,شارژ تلفن همراه با عرق بدن

 

اخبار,اخبار علمی,شارژ تلفن همراه با عرق بدن

 

اخبار علمی - فارس