دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کودک 17 ماهه ای که برای اولین بار چشمانش را باز کرد



کودک 17 ماهه ای که برای اولین بار چشمانش را باز کرد

لوکاس هاموند با یک عارضه شدید چشمی به دنیا آمد و پزشکان نگران بودند او هیچ وقت قادر به دیدن نباشد اما حالا پدر و مادر این کودک می گویند که او چشمانش را باز کرده و می تواند تفاوت بین تاریکی و نور را تشخیص دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مادر 23 ساله این کودک می گوید او به تازگی اندکی چشم هایش را باز می کند و ما برای اولین بار دیدیم که چشم های او آبی رنگ است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پزشکان می گویند علت رخ دادن این بیماری این است که در دوره بارداری چشم ها کاملا شکل نگرفته اند.

چشم های لوکاس 17 ماهه همچنین مبتلا به نیستاگموس است و به صورت غیرارادی و ناگهانی به این طرف و آن طرف حرکت می کند.

این مادر جوان در گفتگو با دیلی میل گفت: هنگامی که دستمان را جلوی صورت لوکاس می گیریم او می تواند دستمان را پیدا کند. این به آن معنی است که او می تواند فضای تاریک و روشن را شناسایی کند.

او یک معلم خصوصی دارد که به خانه می آید و در ایستادن و راه رفتن به او کمک می کند.

پدر و مادر این کودک می گویند: حمایت خانواده ها، تحمل این شرایط خاص را برای ما بسیار آسان تر کرده است./مهر


ویدیو مرتبط :
فرار کودک 17 ماهه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامادری معتاد جان کودک 17 ماهه را بخاطر گریه کردن گرفت + تصاویر



کودک 17 ماهه توسط نا مادری اش به قتل رسید .

خانم " الیسا جونی گوست " 20 ساله اهل "  واشنگتن -امریکا" به اتهام قتل پسر همسرش " درو هتو " 17 ماهه بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس این خانم و نامادری سنگدل  هنگامی که " درو " به همراه پسر او در حال بازی کردن بودند بر سر اسباب بازی با یکدیگر دعوا کردند .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


برای تنبیه " درو " شروع به کتک زدن او کرد به طوری که با وارد کردن ضربات لگد به شکم کودک و ایجاد جراحت شدید داخلی باعث مرگ " درو " شد .

پلیس در ادامه افزود ؛ پدر قربانی آقای " درک " که برای رفاه زندگی اعضای خانواده اش سخت کار می کرد و حتی به تازگی برای پیشرفت کار خود در دانشگاه برای ادامه تحصیل ثبت نام کرده بود هنگامی که در شب به خانه بازگشت و کودک خود را بیهوش یافت سریعا او را به بیمارستان کودکان در " سیاتل " انتقال داد اما کودک براثر جراحت شدید جان خود را از دست داد و پلیس همسر او را به عنوان متهم بازداشت کرد .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


پلیس همچنین افزود در بازجویی به عمل آمده از " جونی " مشخص شد که او در حال عصبانیت به کودک حمله کرد و با ضربات لگد به شکم کودک جان او را گرفت و این در حالی است که مشخص شد جنایت کار به مواد مخدر اعتیاد دارد و چند روز قبل از این حادثه ، مبادرت به خودکشی کرده بود.

جنایت کار در توصیف چگونگی این جنایت گفت : هنگامی که " درو " شروع به گریه کرد من او را با لگد به طرف دیگر پرتاب کردم و همچنان که او بیشتر گریه می کرد من هم یشتر او را کتک زدم آنقدر که دیگر بیهوش شد .

" جونی " در حال حاضر در حبس به سر می برد و به پرداخت یک میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد و به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد .


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران