دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کشتار از راه دور در بازی Sniper 3D Assassin


بیش از صد مأموریت در بازی وجود دارد که همه آنها دارای داستان مخصوص به خود هستند، بنابراین Sniper 3D Assassin ارزش سرگرمی بسیار بالایی داشته و با گرافیک HD خود، می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان محسوب شود.

دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: تک تیراندازها، ذاتا سربازان جذابی هستند؛ مثل پلنگی در شکار طعمه، ساعت ها میان شاخ و برگ ها بدون کوچکترین حرکتی دراز می کشند و از دریچه دوربین تفنگشان، تمام حرکات هدف را تحت نظر می گیرند.

وقتی که لحظه مناسب فرا رسید، با یک شلیک دقیق هدف را به کام مرگ کشانده و حالا صحنه را بی سر و صدا ترک می کنند. بازی جدید استودیوی Fun Games for Free، ما را با مأموریت های یک تک تیرانداز کارکشته همراه کرده است.

کشتار از راه دور در بازی Sniper 3D Assassin

بیش از هر چیز، گیم پلی اکشن و گرافیک سه بعدی Sniper 3D Assassin موجب محبوبیتش در یک بازه زمانی کوتاه شده اند. کار شما در این اکشن اول شخص، نشستن در یک گوشه، هدف گیری و شلیک با تفنگ تک تیرانداز فوق مجهزتان است. البته همه مراحل را به صورت ثابت طی نخواهید کرد و به منظور ایجاد تنوع، گاهی باید اهدافتان را از روی هلیکوپتر یا سوار بر تانک نشانه گیری کنید.

کشتار از راه دور در بازی Sniper 3D Assassin

کنترل و نشانه گیری بسیار ساده است؛ کافی است بعد از شناسایی دشمن وارد حالت دوربین شده و حالا با چرخش صفحه گجت خود به اطراف، روی دشمنان نشانه گیری کنید. پس از نشانه گیری، یک اشاره به صفحه موبایل برای ناکار کردن هدفتان کافی است.

بیش از صد مأموریت در بازی وجود دارد که همه آنها دارای داستان مخصوص به خود هستند، بنابراین Sniper 3D Assassin ارزش سرگرمی بسیار بالایی داشته و با گرافیک HD خود، می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان محسوب شود. این شوتر اول شخص مهیج را می توانید به رایگان برای گجت های اندرویدی و iOS دانلود کنید.


ویدیو مرتبط :
Sniper 3D Assassin - the BEST sniper game for iPhone, i

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی:گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت می‌کند/خیلی‌ها با دور زدن قانون در لیگ بازی می‌کنند



رقابت پرسپولیس و ملوان,علی دایی,خلعتبری

هر مربی خلعتبری را می‌خواهد/محکوم به شکست ملوان هستیم
دایی:گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت می‌کند/خیلی‌ها با دور زدن قانون در لیگ بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با توجه به نتیجه خیلی بدی که در دیدار گذشته متحمل شدیم در این دیدار محکوم به شکست دادن ملوان هستیم.

به گزارش فارس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان عنوان کرد:‌مطمئنم بازی فردا اهمیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت با توجه به اینکه ما هفته گذشته نتیجه خیلی بدی را متحمل شدیم و اولین شکست خود را تجربه کردیم با تمام قوا و قدرت وارد میدان می‌شویم تا به پیروزی دست یابیم.
وی ادامه داد: امیدوارم مثل همیشه هواداران پشت ما باشند و از ما حمایت کنند تا از شرمندگی آنها خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره اولین پیروزی ملوان در هفته گذشته تصریح کرد:‌ملوان بعد از مدت‌ها اولین برد خود را بدست آورد. آنها روحیه بالایی دارند البته هر تیمی که جلوی استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند توان بیشتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت و به هرحال ما بازی سختی را خواهیم داشت که محکوم به شکست دادن حریف هستیم. امیدوارم 3 امتیاز را بدست آوریم.

دایی در خصوص اینکه خط حمله پرسپولیس چه زمانی عملکردش ایده‌آل خواهد شد، تصریح کرد: ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم سعی می‌کنیم در کار هجومی همانند سایر نقاط عملکرد داشته باشیم. تمرین می‌کنیم تا بهتر شویم البته در بخش هجومی بدشانس بودیم موقعیت‌هایی را بدست آوردیم اما نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم.

وی در خصوص مصدوم و محرومان برای بازی فردا خاطرنشان کرد:‌متاسفانه سه چهار مصدوم داریم و سایر بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده‌اند علی عسگر،‌ مارکو، حقیقی، رضایی مصدوم هستند نیلسون هم کم و بیش تمرین می‌کند. سایر بازیکنان با تمام توان تمرین کردند و من نگران این موضوع نیستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تاج اعلام کرده خلعتبری نمی‌تواند در نیم فصل اول برای پرسپولیس بازی کند، یادآور شد: درباره این مسائل اطلاعات ندارم به هرحال باشگاه در حال مذاکره است آرزوی هر سرمربی است که خلعتبری را به خدمت بگیرد من هم دوست دارم محمدرضا از لیگ امارات بیاید و در آنجا بازی نکند. تاکنون که خیلی‌ها راحت قوانین را دور زدند و در لیگ بازی کردند. فکر نکنم من در این باره صحبت کنم. باشگاه پیگیر موضوع است اما همانطور که گفتم خیلی افراد قوانین را دور زدند.

دایی در مورد اینکه احتمال دارد پس از پیروزی‌های پرسپولیس هجمه‌های برخی افراد نسبت به این افراد به وجود آید و تیم به حاشیه رود، عنوان کرد: من به هر کسی که صحبت می‌کنم احترام قائل هستم، به هیچ عنوان هم به این مسائل فکر نمی‌کنم. برای بازیکنان هم محیطی را به وجود می‌آوریم تا به این مسائل حساس نشوند. هر کسی دوست دارد هرچه می‌خواهد بگوید صحبت کند. به هرحال ما از هدف خود یک قدم هم پس نخواهیم گذاشت دنبال این هستیم که به هواداران کمک کنیم. گذشت زمان خیلی از مسائل را نشان می دهد همانطور که تاکنون ثابت شده است.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان‌ گفت: ما طبق نیازهایمان از بازیکنان استفاده می‌کنیم. جوان‌های خوبی داریم آنها باید خود را به من و تیم ثابت کنند تا جایگاهشان را بدست آورند همانطور که صادقیان این کار را کرد، هر کسی خوب باشد در تیم من بازی می‌کند من به اسم‌ها کاری ندارم برایم مسائل فنی ارزش دارد. باید خود را به من و تیم تحمیل کنند تا جایگاهشان را به دست آورند./فارس