دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کارت کنکور پزشکی دانشگاه آزاد فردا...



 

 

 

توزیع کارت

 

 

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون پزشکی سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ صبح فردا سه شنبه به صورت اینترنتی آغاز می شود.

توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org از ساعت ۱۱ صبح فردا سه شنبه ۲۹ تیرماه آغاز می شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است.

داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت باید روزهای سه شنبه ۲۹ تا پنجشنبه ۳۱ تیرماه صبحها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

آزمون رشته های پزشکی سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه اول مردادماه برگزار می شود و در این آزمون۲۰۰ هزار داوطلب به رقابت با یکدیگر می پردازند..../تحلیل: جام جم


ویدیو مرتبط :
سینا آزاد رتبه 109 کنکور سراسری و دانشجوی پزشکی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام کنکور دانشگاه آزاد از فردا



 

 

 

آغاز ثبت‌نام کنکور دانشگاه آزاد از فردا

 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام کنکور سراسری این دانشگاه از پنجشنبه 5 اسفند ماه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با مهر با بیان این خبر درباره مهلت ثبت نام در آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهلت ثبت نام به مدت دو هفته تا 19 اسفند ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه ثبت نام این آزمون نیز گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org ‌نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به خرید کارت اعتباری ثبت نام به روشهای الکترونیکی و مراجعه به دفاتر پستی گفت: هزینه ثبت نام در آزمون غیر پزشکی 11 هزار تومان، پزشکی 11 هزار تومان و هزینه ثبت نام در آزمون‌های غیر پزشکی و پاره وقت 16 هزار تومان است...../تحلیل:عصرایران