دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

چگونه کابل یو اس بی را بدون اشتباه وصل کنیم!



اتصال کابل یو اس بی, ترفند کامپیوتر, کابل یو اس بی, کابل های usb

 

به نظر سوال خنده داری می آید. هر کسی بلد است چطور یک کابل یو اس بی را به کامپیوتر متصل کند. اما احتمالا شما هم همیشه دچار این اتفاق بی مزه شده اید که تلاش کرده اید کابل را برعکس جا بزنید. البته احتمالا می دانید که روی کابل های USB یک علامت کوچک وجود دارد که نشان می دهد هنگام اتصال کدام طرف باید به سمت بالا باشد.

اما روی بعضی از کابل ها این علامت وجود ندارد. و بنابراین باید با سعی و خطا جهت صحیح اتصال را پیدا کنید. البته واقعا کار سختی نیست و شاید بگویید اصلا ارزش این حرف ها را ندارد! اما دانستن این نکته کوچک هم خالی از لطف نیست: روی یک سمت اتصال های یو اس بی یک درز وجود دارد. کافی است هنگام اتصال، دقت کنید که این درز به سمت پایین باشد. با رعایت این نکته کوچک در اتصال کابل یو اس بی اشتباه نخواهید کرد.

البته اگر پورت ورودی یو اس بی عمودی قرار گرفته بود یا اینکه اصلا خود پورت را برعکس نصب کرده بودند دیگر از بدشانسی شما است! به هر حال نکته ظریفی است که دانستن اش به درد یک گیک می خورد.

منبع:narenji.ir


ویدیو مرتبط :
شارژر جدید آیفون و کابل یو اس بی دوطرفه ی لایتنینگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پپ گواردیولا و تماشای مسابقات یو.اس.اوپن



پپ گواردیولا ,  مسابقات یو.اس.اوپن , اخبار ورزشی

پپ گواردیولا مربی سابق بارسلونا از حضورش درنیویورک بهره برد تا به تماشای بازیهای یو.اس.اوپن بنشیند

پپ گواردیولا مربی سابق بارسلونا ، امسال در نیویورگ اقامت دارد و از حضورش در آمریکا بهره برد تا به تماشای آخرین گرند اسلم سال بنشیند. او به دعوت سازمان برگزاری این تورنمنت به این مسابقات رفت.

گواردیولا علاوه بر آن به سالنی که تنیسورها در آن حضور داشتند رفت و همان طور که در تصویر می بینید، با ماریا خوسه مارتینس ، تنیسور اسپانیایی عکس یادگاری گرفت و این تنیسور اسپانیایی این عکس را در صفحه توئیترش قرار داد.

گواردیولا با تنسیورهای دیگری از جمله اندی ماری اسکاتلندی و فلیسیانو لوپس اسپانیایی نیز دیدار کرد.../سایت گل