دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پوستری که کودکان آن را متفاوت می‌بینند



پوستری که کودکان آن را متفاوت می‌بینند
یک بنیاد خیریه اسپانیایی از فناوری در طراحی یک پوستر تبلیغاتی بهره گرفته تا به کودکان این اطمینان را بدهد که برای کمک با آنها تماس بگیرند، چرا که فناوری به کار رفته در این پوستر به نحوی است که تنها کودک می تواند آن را به طور کامل مشاهده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد خیریه آنار در اسپانیا برای ساخت پوستری که تنها به طور کامل از زاویه دید یک کودک قابل مشاهده است از تکنیک چاپ سه بعدی متحرک بهره گرفته است که اغلب در تولید کارت تبریک مشاهده شده است.

وقتی که یک کودک این پوستر را مشاهده کند می تواند جمله " اگر کسی به تو صدمه زد به ما تلفن کن، ما به تو کمک می کنیم" را مشاهده می کند، اما هنگامی که یک بزرگسال این پوستر را تماشا می کند تنها تصویر کودکی را مشاهده می کند که حالت ترسیده به خود گرفته است.

 اخبار,اخبار علمی

 قرار است این پوستر در سراسر اسپانیا نصب شود

 اخبار,اخبار علمی

 تصویری که یک کودک 10 ساله هنگام مشاهده پوستر می بیند در سمت راست و تصویری که یک  بزرگسال مشاهده می شود در سمت چپ قرار گرفته است

این بنیاد ابراز امیدواری کرده است که این پوستر به کودکان کمک کند تا در هر شرایطی که به کمک نیاز داشتند با این شماره تماس بگیرند. این ستاد طوری پوسترهای خود را طراحی کرده است که اگر کودکان همراه فردی هستند که آنها را آزار می دهد، اطلاعات را دریافت کرده و درخواست کمک کنند.

نگرانی این بنیاد خیریه از این بود که اگر شماره تلفن توسط بزرگسال و کودک مشاهده شود ممکن است که چیزهایی به کودک بگوید تا از این که بخواهد کمک بگیرد منصرف شود.

گری اسین از بنیاد خیریه آنار در اسپانیا گفت: این پیام به طور انحصاری برای کودکان درنظر گرفته شده و از چشم بزرگسالان پنهان است.

وی افزود: ما از یک عدسی برای ترکیب دو تصویر استفاده کردیم و قسمتی از این تصویر را طوری ارائه دادیم که تنها کودکان زیر 10 سال ان را مشاهده کنند.

 اخبار,اخبار علمی

 وقتی یک کودک یا یک فرد با قد 135 سانتیمتر پوستر را مشاهده می کند، پیام کامل و شماره تلفن تماس را می بیند

 اخبار,اخبار علمی

 وقتی که یک بزرگسال تصویر پوستر را نگاه می کند تنها تصویر و پیام بالای آن را می بیند

منبع:mehrnews.com

 


ویدیو مرتبط :
کودکان می بینند، کودکان انجام می دهند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستری متفاوت از «خط ویژه» + پوستر



اخبار فرهنگی - پوستری متفاوت از «خط ویژه» + پوستر

پوستر جدید فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی رونمایی شد.

به گزارش سینما خبر؛ منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی «خط ویژه» با بیان اینکه قصد دارد در زمان اکران عمومی فیلم خود از علاقمندان طراحی پوستر کمک بگیرد، گفت: تصمیم گرفتیم در زمان اکران عمومی فیلم طی فراخوانی از کسانی که علاقمند به طراحی پوستر هستند کمک بگیریم تا پوستر متفاوتی از این فیلم در زمان نمایش فیلم داشته باشیم.

وی دراین باره خاطرنشان کرد: «خط ویژه» فیلمی مردمی است و قطعا پوستر عنصر مهمی در جذب مخاطب است، بنابراین در نظر داریم در زمان اکران عمومی این فیلم علاقمندان به طراحی پوستر، ایده هایشان را با ما به اشتراک بگذارند و این فراخوان بزودی اعلام خواهد شد.

این فیلم سومین ساخته مصطفی کیائی است که در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده می رود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پوستر جدید فیلم سینمایی خط ویژه

 

 «خط ویژه» یک تریلر اجتماعی و شهری است که به مسائل جوانان و جامعه امروز می‌پردازد. داستان فیلم روایت مقطعی از زندگی چند جوان است که پول هنگفتی به دست می‌آورند و ...

فیلمنامه «خط ویژه» را مصطفی کیایی نوشته و مهدی جعفری مدیر فیلمبرداری فیلم است. همچنین مهرداد میرکیانی به عنوان طراح چهره‌پردازی، حجت اشتری طراح صحنه، رعنا امینی طراح لباس، امیر نوبخت صدابردار و محمد فوقانی عکاس با این پروژه همکاری می‌کنند.

هانیه توسلی، میترا حجار، پریناز ایزدیار، مصطفی زمانی، میلاد کی‌مرام، هومن سیدی، محسن کیایی و سام قریبیان از بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم به تهیه‌کنندگی مسعود جعفری جوزانی ساخته شده است.
اخبار فرهنگی - سینما خبر