دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پسری که دائما خود را می خاراند +عکس



پسری که دائما خود را می خاراند

"آرون هیگینس" پسر بچه 4 ساله ای است که از یک بیماری نادر به نام "سندروم الاجیل" رنج می برد. این بیماری باعث می شود بسیاری از اندام های بدن شروع به خارش کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، خاراندن یکی از حرکات غیر ارادی است که با به وجود آمدن حس خارش بدون کنترل دست به سمت آن می رود و شروع به خاراندن می کند. حال فرض کنید بیماری دارید که همیشه باعث حس خارش در بدن شما می شود.

 

"آرون هیگینس" پسر بچه 4 ساله ای است که از یک بیماری نادر به نام "سندروم الاجیل" رنج می برد. این بیماری باعث می شود بسیاری از اندام های بدن شروع به خارش کنند و حتی گاهی اوقات قلب او نیز می خارد.

 

مادر این پسربچه انگلیسی می گوید:" آرون نیاز به یک کبد جایگزین دارد تا کمی از درصد این بیماری کاسته شود." او همچنین در ادامه به بدن فرزندش اشاره کرد و گفت که بدن او دچار زخم های بسیار زیادی به علت خاراندن های شدید شده است.

 

بدن این پسر بچه در یک لحظه شروع به خارش می کند و پوست آن به گونه ای می شود که انگار نیم میلیون پشه در آن واحد او را نیش زده اند. او تا به حال 15 عمل جراحی سخت را تحمل کرده است.

 

لازم به ذکر است که این بیماری بیشتر شب ها سراغ او می آید و خواب را از آرون می گیرد. این پسر این روزها منتظر است تا کسی کبدش را به او اهدا کند تا بتواند زندگی دوباره را از سر بگیرد. بیماری او از میان هر 100 هزار نفر به یک نفر می رسد.

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
مسخره کردن پسری که عکس هایش با دختر ها پخش شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جراحی پسری که دو دهان دارد!! + عکس



 

 

جراحی پسری که دو دهان دارد

 

پزشکان برای نجات جان کودک مصری که با دو دهان، هر دو حاوی فک بالا و پایین متولد شده، وی را تحت عمل جراحی قرار دادند.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از برنا، پدر و مادر «محمد رکایا» پسر 15 ماهه مصری که تحت عمل جراحی در لس آنجلس قرار گرفت، اعلام کردند که به آن‌ها گفته شده بود پسرشان زنده نخواهد ماند، اما خوشبختانه او جان سالم به در برد.

 

دکتر «ویلیام مگی» مدیر پزشکی برنامه‌های بین المللی در بخش جراحی پلاستیک و ترمیمی در بیمارستان کودکان لس آنجلس، گفت: زمانی که من شرایط «رکایا» را شنیدم معتقد بودم که می‌توان چهره این پسر را تغییر داد.

 

مگی گفت: ما زمان زیادی برای برنامه‌ریزی جهت انجام این عمل جراحی صرف کردیم، اما برخی از تصمیم‌گیری‎های نهایی در اتاق عمل گرفته شد. چهره از قطعات مختلفی ساخته شده و مثل قطعات یک پازل می‌ماند. به گفته پزشکان این پسر مصری به جراحی‎های بسیار بیشتری در زندگی خود نیاز دارد.

منبع:برنانیوز