دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پسری با نصف صورت +عکس



پسری با نصف صورت +عکس
لحظه به دنیا آمدن یک فرزند برای مادر بسیار زیبا و دلنشین است و او هر لحظه دعا می کند که فرزندی سالم و زیبا داشته باشد اما اگر شرایط بر وفق مراد نباشد ممکن است فرزندی ناقص به دست مادر برسد.
"چارلین ماچین" مادری 33 ساله از اهالی انگلستان است که شاید با دیدن فرزاندان دوقلویش بسیار خوشحال شد اما شوک بزرگی نیز در همان لحظه به او وارد شد چرا که یکی از فرزندانش صورتی نصفه داشت.

اخبار,اخبار علمی,جراحی صورت

این اتفاق نزدیک به 7 سال پیش زمانی که فرزندانش به دنیا آمدن رخ داد و این روزها دوقلوهای او به مدرسه می روند اما زندگی برای "هری" پسری با مشکلات صورت بسیار متفاوت با دیگر دانش آموزان است.
مادر آن ها می گوید زمانی که بچه ها به دنیا آمدن پزشک معالج دستش را روی نیمه چپ صورتش گذاشت و البته بعدا متوجه شدم که منظور او چیست. "هری" در سمت چپ سر و صورتش هیچ اندامی ندارد و کاملا پاک شده است. او نه چشم دارد، نه گوش و حتی سوراخ بینی نیز ندارد.

اخبار,اخبار علمی,جراحی صورت

او تا به حال سه بار زیر تیغ جراحان رفته است و نتیجه این عمل ها تنها بهتر شدن شکل ظاهری صورتش است و البته قرار است تا پایان سال یک چشم مصنوعی برای او کار گذاشته شود.
البته نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد برادر دوقلو و سالم او به نام "الیور" است. مادر آن ها می گوید:"الیور همیشه در سمت برادرش است و او را تنها نمی گذارد و همیشه به دوستانش می گوید که برادرش را بدون توجه به شرایطش دوست دارد."
مادر این بچه ها همیشه امیدوار است تا شاید روزی بتواند با پیشرفت علم و تکنولوژی زیبایی فرزندش را به او بازگرداند و از فشارهایی که روی او است نجاتش دهد.

اخبار,اخبار علمی,جراحی صورت

اخبار,اخبار علمی,جراحی صورت

اخبار,اخبار علمی,جراحی صورت

 منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
نصف صورت اپل وایت نصف صورت ملکه ریون!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه عمل‌های جراحی برای نجات پسری که بمب ساعتی روی صورت داشت + عکس



جوان مراکشی که از بیماری ناهنجاری وریدی رنج می‌برد پس از 7 عمل جراحی این هفته به خانه برمی‌گردد.

 زوبیر لاهدودی، جوانی 18 ساله است که بر اثر ابتلا به ناهنجاری وریدی نمی‌توانست به‌ درستی نفس بکشد، بخورد، صحبت کند و یا بخوابد.

جراحان بیمارستان لنوکس‌هیل 7 عمل جراحی روی وی انجام داده‌ا‌ند تا این اختلال کشنده در او را درمان کند. بر اثر این بیماری، رگ‌های صورت او به حدی ورم شده است که گویی بمب ساعتی در صورتش منفجر شده است.

زبیر این هفته بعد از 7 عمل جراحی که در نیویورک روی او انجام شد به خانه برمی‌گردد. بر اثر این بیماری، رگ‌ها و شریان‌های بدن او به شدت بزرگ شده و حالتی غیرطبیعی به خود گرفته است. تا قبل از این عمل‌های جراحی، اختلال او تا حدی  پیش رفته بود که نفس کشیدن، صحبت کردن و غذا خوردن به شدت برای او سخت شده بود.

اخبار,اخبارگوناگون ,بیماری های  عجیب


عمل‌های جراحی او را دکتر میلتن وینر، مدیر موسسه اختلالات عروقی در بیمارستان لنوکس هیل واقع در نیویورک انجام داد. هزینه عمل‌های او از طریق چندیدن خیریه و کمک‌های این بیمارستان تامین شد. علاوه بر این، بیمارستان لنوکس هیل بسیاری از هزینه‌های جانبی این عمل‌ها و هزینه بستری شدن او در بیمارستان را بر عهده گرفت.

بیماری وریدی نوعی اختلال ژنتیکی است که معمولا در طول دورانی که جنین در رحم است اتفاق می‌افتد، البته این بیماری وراثتی نیست. این بیماری که به علت وجود چند ژن غیرعادی در بدن به وجود می‌آید تنها در قسمتی از بدن و معمولا بر روی صورت بروز می‌یابد. با افزایش سن روند این بیماری خطرناک‌تر می‌شود و در صورت درمان نشدن می‌تواند نفس کشیدن، خوردن و صحبت کردن را متوقف کند.


  اخبار گوناگون  -  باشگاه  خبر نگاران