دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ویندوز 8؛ مدرن وفادار به سنت!


در این مقاله قصد داریم تجربه عملی خود را از نصب و استفاده از نسخه پیش نمایش این سیستم‌عامل به قلم تحریر درآوریم و از زاویه‌ای دیگر به این سیستم‌عامل نگاهی داشته باشیم.

چند روزی است که خبر ارائه نسخه پیش‌نمایش ویندوز 8 برای توسعه‌دهندگان (Windows Developer Preview)، خبرهای دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است. یقینا شما نیز خبرهایی را در این رابطه مطالعه کرده‌اید. در این مقاله قصد داریم تجربه عملی خود را از نصب و استفاده از نسخه پیش نمایش این سیستم‌عامل به قلم تحریر درآوریم و از زاویه‌ای دیگر به این سیستم‌عامل نگاهی داشته باشیم.



ویدیو مرتبط :
نو سنت گرایی در هنر مدرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایکروسافت ویندوز 7 نسخه RTM را رسما ارایه کرد



 

 

ویندوز 7

 

سرانجام مایکروسافت رسما نسخه RTM ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2 را ارایه کرد. در کنار آن اعلام شده که نسخه نهایی ویندوز 7 سه ماه دیگر در تاریخ 22 اکتبر عرضه خواهد شد.

 

 

بعد از تست های فراوان، ویندوز 7 نسخه 7600 به عنوان نسخه RTM نامگذاری شد و در اختیار همکاران تجاری مایکروسافت قرار خواهد گرفت.

 

 

در چرخه زندگی یک نرم افزار، نسخه RTM به حالتی گفته می شود که یک نرم افزار از نظر کیفی به حدی رسیده باشد که قابل انتشار عمومی برای استفاده باشد. در واقع این مرحله در بیشتر موارد مرحله پیش از ارایه نسخه نهایی یک نرم افزار است. به طور معمول روند ساخت یک نرم افزار شامل این مراحل است:

 

پیش آلفا > آلفا > بتا > آر سی > آر تی ام > نسخه نهایی

 

اگر باز هم بخواهید در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشید سری به ویکی پدیا بزنید.

 

 

مایکروسافت اعلام کرده که بیش از ده میلیون نفر در برنامه تست و بهبود ویندوز 7 شرکت کرده اند و به همین دلیل از آنها تشکر کرده است.