دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ورود كرم ویكی‌لیكس به اینترنت



 

 

محققان شركت امنیتی سیمانتك متوجه شدند كه یك كمپین هرزنامه در اینترنت منتشر شده كه نام آن بمب هسته‌یی ایران است.

به گزارش ایسنا، پیام دیگری همراه این هرزنامه مبنی بر "اوباما یك شیاد است" ارسال می‌شود و گفته می‌شود این كمپین توسط وب سایت ویكی‌لیكس به راه افتاده است.

با كلیك برروی لینك این هرزنامه سیستم كاربر به‌طور خودكار یك فایل آلوده را دانلود می‌كند كه به مهاجمان این امكان را می‌دهد كه كلمات عبور را به سرقت ببرند به رایانه‌های شخصی قربانی دستور دهند و كلیدهای وارد شده را ثبت كنند..../تحلیل:ایسنا


ویدیو مرتبط :
عاشیق استاد حسین اسدی- احمدی كرم (كرم گوزلمه سی) هاواسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدورحكم بازداشت برای موسس ویكی‌لیكس



صدورحكم بازداشت برای موسس ویكی‌لیكس

 

"ماریان نی " دادستان سوئدی با انتشار بیانیه‌ای دستور بازداشت "جولیان آسانگ " موسس سایت ویكی‌لیكس را به اتهام سواستفاده و تجاوز جنسی، صادر كرد.

 

بنا بر این گزارش، دستور دستگیری آسانگ 39 ساله یك ماه پس از آن صورت می‌گیرد كه سایت ویكی‌لیكس اقدام به انتشار و افشای چندین هزار سند جنگ آمریكا در عراق كرد كه بر اساس آنها نیرو‌های نظامی آمریكا به شكنجه و مرگ و میر شهروندان عراقی متهم شده بودند.

در بیانیه ماریان نی آمده است: من دادگاه محلی استكهلم موظف می‌كنم تا جولیان آسانگ را به اتهام سواستفاده،‌ تجاوز جنسی و تهدید نامشروع دستگیر كند.

وی افزود: دلیل دستگیری وی برای انجام پاره‌ای از تحقیقات و تكمیل كردن پرونده او می‌باشد كه تا به حال به دلیل عدم دیدار با او ناتمام مانده بود.

الجزیره افزود: آسانگ بارها ادعا‌های مطرح‌شده علیه خود را بی‌اساس خوانده و اعلام كرده بود كه پیش از این نیرو‌های اطلاعاتی استرالیا وی را تهدیدكرده بودند كه او را توسط تبیلغات سیاسی بدنام كنند.

این در حالی است كه پیش از این موسس سایت ویكی لیكس اعلام كرد كه به دلیل مطالب نادرست منتشر شده علیه خود در رابطه با مسائل جنسی علیه سوئد اقامه دعوی خواهد كرد.../فارس