دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

هوشمندترین اجاق گاز آینده +عکس



آشپزخانه دارای وسایل متفاوتی است که هر کدام وظیفه ای مخصوص دارند و به نوعی به روند زندگی کمک می کنند. این وسایل می توانند برای کارهای مختلف از پخت و پز تا ذخیره سازی مواد و شست شو به کار گرفته شوند.

اجاق گاز به عنوان یکی از اجزای اصلی و پرکاربرد آشپزخانه در تمامی خانه های دنیا دیده می شود و هر خانواده ای از یک مدل آن استفاده می کند. برخی اجاق ها بزرگ و برخی رومیزی و کوچک هستند. با توجه به تحقیقات و بررسی ها فضای کافی برای هر انسان روی زمین در حال کم تر شدن است و وسایل زندگی نیز باید با این کم شدن فضا سازگاری داشته باشند.

 

"اجاق هوشمند" وسیله است که برای زندگی انسان در خانه های کوچک با فضای کم طراحی شده است. این وسیله می تواند مشکل خانه های کوچک را که نمی توانند از اجاق های بزرگ استفاده کنند، حل نماید و در خانه های کوچک به یک وسیله ضروری تبدیل شود.

 

اخبار علمی و آموزشی , اجاق گاز , اجاق هوشمند

 

این اجاق طرحی از "راوان جونگوو" است و او نزدیک به 2 سال برای تکمیل ایده خود زمان صرف کرده است. این اجاق گاز در اصل یک سطح صاف خواهد بود که با برق کار می کند ولی با توجه به هوش مصنوعی که دارد می تواند بنا به خواسته شما تغییر شکل دهد.

 

سطح این اجاق گاز از یک ماده منعطف و بادوام ساخته خواهد شد که می تواند به شکل های مختلف تبدیل شود به این صورت که اگر شما یک گاز تک شعله نیاز دارید تنها یک شعله بزرگ رو صفحه ظاهر می شود و تمام گرما به آن می رسد و به همین صورت می تواند قابلیت های متفاوت داشته باشد و حتی تبدیل به سینی فر هم خواهد شد.

 

این اجاق گاز باعث می شود تا شما در فضایی کوچک وسیله ای داشته باشید که می تواند جای دستگاه های بزرگ را برای شما پر کند. این اجاق الکتریکی بوده و از نظر مصرف سوخت نیز به صرفه خواهد بود. ایده این اجاق گاز تا سال 2017 نهایی خواهد شد.

 

اخبار علمی و آموزشی , اجاق گاز , اجاق هوشمند

 

اخبار علمی و آموزشی , اجاق گاز , اجاق هوشمند

 

اخبار علمی و آموزشی , اجاق گاز , اجاق هوشمند

 منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
قطعات اجاق گاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماهیتابه اجاق گاز دار +عکس



اجاق گاز و ماهیتابه دو وسیله اشپزخانه هستند که در کنار یکدیگر به یک هدف خاص می رسند اما گاهی اوقات برای غذا پختن گازی وجود ندارد و تنها یک ماهیتابه در اختیار داریم.

ممکن است گاهی اوقات گاز قطع شود و یا حتی برای گردش به خارج از شهر رفته باشید، در این مواقع است که دسترسی به گاز میسر نیست و غذا درست کردن به چالش کشیده می شود.

به تازگی طراحان به این مشکل فکر کرده و برای حل آن یک ماهیتابه هوشمند را طراحی کرده اند. این ماهیتابه که "Heating Smart Pan" نام دارد می تواند مشکل کمبود گاز را به نوعی متفاوت برای شما حل کند.... / باشگاه خبرنگاران

 

ماهیتابه اجاق گاز دار,ماهیتابه جدید,انواع ماهیتابه

 

ماهیتابه اجاق گاز دار,ماهیتابه جدید,انواع ماهیتابه

 

ماهیتابه اجاق گاز دار,ماهیتابه جدید,انواع ماهیتابه