دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نوزاد خود را پیش از تولد در آغوش بگیرید!



اخبار ,اخبار علمی ,نوزادان سه‌بعدی

 

اخبار علمی - با ماکت سه بعدی جنین
نوزاد خود را پیش از تولد در آغوش بگیرید!

یک شرکت خلاق امریکایی از چاپ سه‌بعدی برای خلق مدل‌هایی از جنین‌ در حال رشد استفاده می‌کند.

شرکت «نوزادان سه‌بعدی» از جنین، اسکن مافوق‌صوت می‌گیرد و با استفاده از آن نوزاد سفارشی خلق می‌کند که دارای ویژگی‌های چهره، حالت بدن و پوست مناسب است.

این مدل‌ها با استفاده از آخرین فناوری سه بعدی تولید می‌شوند و بهای نوزاد سفارشی در ابعاد واقعی، 600 دلار و ارزش کوچک‌ترین نمونه در دسترس 200 دلار گزارش شده است.

با این حال، لازم نیست مدل مزبور نوزاد خود خانواده باشد، زیرا شرکت سازنده نوزادان افراد مشهور را نیز ارائه داده است.

شرکت «نوزاد سه‌بعدی» مدعی است در تلاش برای ایجاد لبخند در صورت‌های والدین برای یادآوری روزهایی است که نوزادانشان به دنیا آمدند.

نوزاد چاپ‌شده در سه‌ اندازه طبیعی، نصف اندازه طبیعی و مینی‌ نوزاد در دسترس است.

اشخاص همچنین می‌توانند تعیین کنند که جنسیت نوزاد مشخص باشد یا خیر و تمامی نوزادان در سه رنگ پوست روشن، متوسط و تیره قابل‌ ارائه هستند. 

اخبار علمی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
زندگی را در آغوش بگیرید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد نوزاد ۶۵۰ گرمی در دزفول



یك نوزاد ۶۵۰ گرمی در دزفول متولد شد.مدیر شبكه بهداشت و درمان دزفول گفت: مادر ۳۲ ساله این نوزا پس از ۱۲ سال نازایی یك نوزاد دختر با وزن ۶۵۰ گرم و ۸ ماهه با عمل سزارین در بیمارستان الغدیر( گنجویان سابق) دزفول به‌دنیا‌آورد.

 

تولدنوزاد

 

دكتر حاتمی‌كیا افزود: هم‌اكنون این نوزاد در بخش ان.ای.سی.یو این بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد و حال عمومی وی رضایت‌بخش است.