دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نسل جدید خودکار ویژه صفحات لمسی



خودکار بیک,خودکار ویژه صفحات لمسی,خودکار ویژه تبلت ها

نسل جدید خودکار ویژه صفحات لمسی
دستاورد محققان شرکت بیک، تحولی جدید در خودکارهای پلاستیکی کریستال محسوب شده و امکان نوشتن بر روی تمام سطوح لمسی در زوایای مختلف را فراهم می‌کند.


با توسعه فناوری صفحات لمسی در گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و تبلت ها، خودکارهای سنتی در حال فراموش شدن هستند، به همین علت شرکت بیک محصول جدیدی را معرفی کرده است که علاوه بر کارآیی خودکار معمولی از قابلیت نوشتن بر روی صفحات لمسی برخوردار است.


قلم ویژه صفحات لمسی شش میلیمتری Cristal Stylys در اصل نسخه جدیدی از خودکارهای پلاستیکی کریستال محسوب می‌شود؛‌ قلم ویژه صفحات لمسی جایگزین بخش پلاستیکی انتهای خودکار سنتی شده و امکان نوشتن در هر زاویه ای بر روی هر صفحه لمسی را فراهم می کند.


عرضه قلم ویژه صفحات لمسی Cristal Stylys از ماه آگوست (اواسط مرداد ماه) بصورت فروش آنلاین با قیمت حدود چهار دلار آغاز می شود.

منبع:konjkav.com


ویدیو مرتبط :
نسل بعدی صفحات لمسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود آلترابوکها با صفحات لمسی/ نگهداری شارژ تا 12 ساعت



با ورود ویندوز 8 بسیاری از سازندگان سخت افزار از این فرصت استفاده کرده و محصولات جدید خود را که از فناوری لمسی و سیستم عامل جدید مایکروسافت استفاده می کند، در نمایشگاه IFA برلین معرفی می کنند.

شرکت ایسر یکی از تولید کنندگان سخت افزار است که آلترابوکهای جدید خود را با عنوان سری M3 با صفحه لمسی ارائه کرده که از سیستم عامل ویندوز سود می برد.

سری M3 برخلاف سری نت بوکهای جدید سری V5 می تواند به 10 نقطه لمسی همزمان روی صفحه 15.6 اینچی بدون قاب خود که وضوح تصویر 1366 x 768 دارد، پاسخ دهد.

 

آلترابوکها, آلترابوکها با صفحات لمسی

  این آلترابوکها دارای آخرین پردازشگر اینتل i3 یا i5 هستند، کارت گرافیکی این آلترابوکها GeForce GT640M GPU با حافظه ویدئویی آن بورد یک گیگابایت، بیش از 6 گیگابایت رم DDR3 داشته و بیش از 500 گیگابایت ظرفیت دارد.

آلترابوک نسل جدیدی از خانواده‌های لپ تاپ است که اواخر سال 2011 توسط شرکت اینتل معرفی و ثبت شد. این کامپیوترهای قابل حمل ویژگی هایی همچون وزن کم، ضخامت بسیار کم، سرعت بوت شدن بالا اندازه کوچک و عمر باتری زیاد نسبت به لپ تاپ ها هستند.

 

آلترابوکها, آلترابوکها با صفحات لمسی

  آلترابوک ایسر با ضخامت 22 میلیمتری، وزن 2.3 کیلومتری و ویندوز 8 است که ظرف 2.5 ثانیه شما را آنلاین می کند و باطری آن به طور متوسط 8 ساعت کار می کند. پورتهای یواس بی 2.0 و 3.0 و همچنین HDMI از دیگر ویژگیهای این آلترابوک است که اندازه صفحه پد لمسی خود را نیز افزایش داده است.

آلترابوکهای Aspire S7  نیز در صفحات 11.6 اینچی یا 13.3 اینچی ارائه شده و چون سری M3 می توانند همزمان به 10 نقطه لمسی همزمان پاسخ دهند. این نت بوکها دارای آخرین پردازشگر i5 یا i7 هستند و کارت گرافیک HD 4000 ، رم 4 گیگی و ظرفیت هارد 256 است.

آلترابوکهای بزرگتر از این سری می توانند تا 12 ساعت شارژ خود را حفظ کنند اما مدلی که صفحه نمایش لمسی آن 11.6 اینچ است تا 9 ساعت شارژ خود را حفظ می کند.... / خبرگزاری مهر