دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نسخه جدید ربات هشت پا+تصاویر



اخبار,اخبار علمی,ربات هشت پا

اخبار علمی و آموزشی - نسخه جدید ربات هشت پا+تصاویر

دانشمندان یونانی از نسخه جدید یک ربات هشت پا که قابلیت‌های جدیدتری دارد و قادر به شنا کردن در دریاست، پرده برداری کردند.

موسسه پژوهش «فورت» در یونان از یک ربات هشت پا که نسل جدید هشت پای مصنوعی است، پرده برداری کرد؛ دانشمندان یونانی یک پوشش بر روی تن این هشت پا مانند هشت پای واقعی ساخته‌اند.این هشت پا نسبت به نسخه قبلی دو برابر سریع‌تر حرکت می‌کند و قابلیت‌های جدیدتری نسبت به قبلی دارد، به طوری که می‌تواند با دست و پاهای خود اشیاء را حمل کند و به تنهایی به دریا برود، همچنین قادر به صرفه جویی در انرژی است.

اخبار,اخبار علمی,ربات هشت پا

 

اخبار,اخبار علمی,ربات هشت پا

 

اخبار,اخبار علمی,ربات هشت پا

 

اخبار علمی - فارس


ویدیو مرتبط :
ربات شش پا - حشره هکتور - ربات غول آسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ربات ۶ پا برای عملیات نجات+تصاویر



محققان به منظور تسهیل عملیات نجات، با مواد زائد یک ربات ۶ پا شبیه به عنکبوت ساخته‌اند.

 آخرین کار محققان دانشگاه Carnegie Mellon یک ربات 6 پا به نام Snake Monster است که شبیه به یک عنکبوت با ساختاری مدولار طراحی شده است؛ این ربات با مواد زائد و به منظور تسهیل عملیات نجات ساخته شده است.

این ربات بسیار چالاک و انعطاف پذیر است و در زمین‌های ناهموار قادر به حرکت است، ضمن اینکه قادر به مقاومت در برابر فشار است و دارای ویژگی‌های تثبیت کننده برای جلوگیری از افتادن است، از سویی به راحتی برنامه‌ریزی می‌شود و چند نوع تنظیمات دارد.

کاربر می‌تواند برای انطباق در تمام شرایط با اضافه یا حذف کردن ماژول‌ها، ساختار آن را تغییر دهد.

 

اخبار,اخبار علمی,ربات ۶ پا برای عملیات نجات

  اخبار,اخبار علمی,ربات ۶ پا برای عملیات نجات

  اخبار,اخبار علمی,ربات ۶ پا برای عملیات نجات

اخبار علمی - فارس