دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نسخه ایکس باکسی فورزا موتوراسپورت ۶ + فیلم


Forza Motorsport 6 در E3 2015 که ماه ژوئن برگزار خواهد شد قابل بازی است. تاریخ عرضه رسمی بازی اعلام نشده اما انتظار می رود همانند عناوینی پیشین، FM6 هم در ۳ ماهه انتهایی سال به بازار آید.

دیجیاتو: مایکروسافت از نقشه خود برای آینده سری Forza Motorsport پرده برداشت. ششمین نسخه که صرفا برای ایکس باکس وان عرضه می شود و ماشین روی جلد آن هم چیزی نیست جز Ford GT، اتومبیل تازه رونمایی شده شرکت فورد.

فورزا موتوراسپورت ۶ رونمایی شد + فیلم

Forza Motorsport 6 در E3 2015 که ماه ژوئن برگزار خواهد شد قابل بازی است. تاریخ عرضه رسمی بازی اعلام نشده اما انتظار می رود همانند عناوینی پیشین، FM6 هم در ۳ ماهه انتهایی سال به بازار آید. مایکروسافت و استودیو Turn 10 (سازندگان بازی) با همکاری فورد، از North American International Auto Show برای رونمایی بازی استفاده کردند.

در ادامه مطلب می توانید توضیحات بیشتر به همراه ویدیوی معرفی Forza MotorSport 6 را تماشا کنید.

جان وندی از Turn 10 در مصاحبه با پالیگان از مراحل ساخت بازی و ماشین می گوید، زمانی که مهندسین، طراحان و توسعه دهندگان هر دو تیم با همکاری نزدیک یکدیگر مشغول کار بودند: "ما ساخت این سری بازی را از مدت ها پیش آغاز کردیم. اما این برای اولین بار است که می توانیم یک بازی و یک ماشین را همزمان با هم منتشر کنیم.”

دیو پریکاک از فورد می گوید: "چالش ما، دست یافتن به این مسئله است که چگونه نسل جوان تر را به ماشین ها علاقه مند کنیم. حالا با گذشته فرق دارد که به گاراژ می رفتیم و بابت آنچه دیده ایم هیجان زده می شدیم. عشق به رانندگی هنوز هم وجود دارد اما این به شما بستگی دارد که عشق تان را چگونه بپرورانید.

وندی توضیحات زیادی در رابطه با فورزا ۶ ارائه نمی دهد اما می گوید که کار کردن با یک تولیدکننده خودرو در طول طراحی ماشینی چون جی تی، چشم شان را به حقایق بسیاری باز کرده.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
تبلیغ بازی ایکس باکس فورزا موتور اسپرت 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین آنونس فیلم «کمپ ایکس ری» با بازی پیمان معادی و كریستین استوارت



اخبار فرهنگی - اولین آنونس فیلم «کمپ ایکس ری» با بازی پیمان معادی و كریستین استوارت

«کمپ ایکس ری» سال جاری اولین نمایش خود را در جشنواره فیلم «ساندنس» داشته باشد.

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

استودیو آی اف سی اولین آنونس از فیلم «کمپ ایکس ری»  با بازی پیمان معادی و كریستین استوارت را منتشر كرد.

 

«کمپ ایکس ری» روایتگر داستان زنی است که به عنوان نیروی ارتش آمریکا به زندان گوآنتانامو اعزام می‌شود. در این زندان مسلمانانی حضور دارند که توسط ارتش آمریکا دستگیر شده‌اند. این زن با یک زندانی جوان مسلمان که 8 سال عمر خود را در گوآنتانامو سپری کرده است، آشنا می‌شود.

 

کریستین استوارت، پیمان معادی، جولیا دافی، تارا هولت، لین گریسون، جان کارول لیچ، یوسف ازمی، کری مایکل اسمیت و جوزف جولیان سوریا در فیلم «کمپ ایکس ری» به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم قرار است سال جاری اولین نمایش خود را در جشنواره فیلم «ساندنس» داشته باشد.
 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی , فیلم کمپ ایکس ری

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر