دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نحوه درج معدل کارشناسی



 

 

نحوه درج معدل کارشناسی برای متقاضیان ثبت نام در کارشناسی ارشد فراگیر

 


نحوه درج معدل کارشناسی

 

 

سازمان سنجش آموزش کشور نحوه درج معدل کارشناسی برای متقاضیان ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.

 


بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد نوبت نهم دوره های فراگیر که دارای مدرک دکتری حرفه ای و کارشناسی ارشد پیوسته هستند، مجازند معدل کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای خود را به جای معدل کارشناسی درج کنند.

 

 


ویدیو مرتبط :
نحوه درج عکس در وبلاگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نحوه درج معدل در آزمون نیمه متمرکز دکتری



 

 

 

دکتری

 

 

مهر: معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد 20 درصد در آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی تاثیر دارد و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور افراد دارای معدل کمتر از 14 حق ثبت نام و شرکت در آزمون را ندارند.

معرفی اولیه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت به دانشگاهها بر اساس 80 درصد نمره کل آزمون (با ضرایب یکسان برای کلیه دروس امتحانی) و 20 درصد معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد (معدلها تراز می شود) و سهمیه داوطلب صورت خواهد گرفت.

داوطلبان باید معدل مندرج در گواهینامه موقت یا مدرک رسمی فارغ‌التحصیلان دوره‌های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد را در فرم‌های مربوطه درج کنند.

داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور سال 90 فارغ‌التحصیل خواهند شد لازم است علاوه بر درج معدل دوره کارشناسی میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده در مقطع کارشناسی ارشد را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور سال 89 در تقاضانامه درج کرده و نسبت به تکمیل و تأیید فرم معدل مندرج در دفترچه راهنما از سوی دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد اقدام کنند.

داوطلب باید در زمان قبولی نهایی، معدل خود را با مدرک معتبر به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی محل قبولی ارائه دهد و نباید مغایرتی میان معدل اعلام شده به این سازمان با معدل مدرک ارائه شده به محل قبولی وجود داشته باشد و در صورت مغایرت معدل قبولی فرد پذیرفته شده در هر مرحله از تحصیل که باشد لغو و به درخواست وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از داوطلب سلب خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور دانشجویان سال آخر و یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای که معدل آنان کمتر از 14 است، حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد باید فرم مخصوص تایید معدل را به تایید موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی خود برسانند و پس از تطبیق با معدل مندرج در کارت ورود به جلسه باید تصویر فرم مذکور را حداقل به مدت یکسال نزد خود نگه‌داری کنند.

فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد نیاز به تکمیل فرم مخصوص معدل ندارند و تنها معدل اکتسابی را براساس معدل مندرج در گواهینامه فارغ‌التحصیلی بر مبنای 0 تا 20 و یا 0 تا 4 و حداکثر تا 2 رقم اعشار درج کنند..../تحلیل:عصرایران