دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نایب قهرمانی دانشگاه علم و صنعت در روبوکاپ ۲۰۱۱



 

 

نایب قهرمانی دانشگاه علم و صنعت در روبوکاپ ۲۰۱۱

 

تیم روباتیک دانشگاه علم و صنعت در رقابت های جهانی روبوکاپ ۲۰۱۱ ترکیه به مقام نائب قهرمانی جهان در لیگ روباتهای فوتبالیست سایز کوچک دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم Immortals دانشگاه علم و صنعت در رقابت های جهانی روباتهای فوتبالیست سایز کوچک به نایب قهرمانی جهانی دست یافت.

تیم Immortals دانشگاه علم و صنعت در گروه C این مسابقات با تیمهایی از کشورهای ژاپن، برزیل، آلمان و کلمبیا به رقابت پرداخت که در این لیگ تیم skuba تایلند رتبه اول، تیم Immortals دانشگاه علم وصنعت رتبه دوم و تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین رتبه سوم شدند.

در بازی پایانی این لیگ نیز تیم دانشگاه علم و صنعت با گذشتن از تیم تایلند به نائب قهرمانی جهان دست یافت.

این برای نخستین بار است که یک تیم ایرانی در این لیگ موفق به کسب رتبه شده است..... /  خبرگزارى مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
معرفی دانشگاه علم و صنعت ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پذیرش بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت



 

 

کنکور

 

 

 

نحوه پذیرش دانشجویان ممتاز سایر دانشگاه ها در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت در سال تحصیلی 91-90 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام کرد: مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پذیرش دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی سایر دانشگاه های کشور، دانشگاه علم و صنعت ایران تعداد محدودی از دانشجویان ورودی 86 دانشگاههای مادر را که تمامی شرایط ذیل را احراز کنند، بدون آزمون ورودی برای ورود به دوره های کارشناسی ارشد مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد."

اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت در تشریح شرایط این پذیرش با یادآوری اینکه متقاضیان باید فرم درخواست را تا 15 دی ماه ارائه کنند می افزاید: دارا بودن حداقل معدل 16 و گذراندن حداقل 100 واحد درسی در مقطع کارشناسی دوره روزانه حضوری و اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ 31 شهریور ماه 90 و دارا بودن رتبه 1 الی 5 در میان ورودی های 86 از دانشگاه های مادر از شرایط این پذیرش است.

متقاضیان باید مدارک خود را از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران ارسال کنند.

منبع: mehrnews.com