موجود هشت میلیون ساله ای که هنوز زنده است

موجود هشت میلیون ساله ,  پروتئین DNA

موجود هشت میلیون ساله ای که هنوز زنده است

محققان دانشگاه نیوجرسی، موفق به استخراج چند پروتئین DNA و باکتری شده اند که قدمت آن به هشت میلیون سال پیش برمی گردد.

دانشمندان ادعا می کنند که باکتری های یافت شده هنوز زنده هستند و در محیط آزمایشگاهی رشد می کنند.

موجودات یافت شده در اعماق 5 متری یخچال های طبیعی قطب جنوب کشف شده اند.

با کشف این یافته جدید، نگرانی محققان از این بابت است که با گرم شدن زمین و ذوب شدن یخچال های طبیعی، ویروس ها و باکتری های باستانی وارد محیط زندگی انسان شوند؛ چراکه این ویروس ها بیماری های ناشناخته ای را به بدن انسان منتقل می کنند که برای مقابله با آنان هیچ واکسنی ساخته نشده است.

نمونه های یافت شده از این موجودات، در شرایط آزمایشگاهی مشابه یخچال های طبیعی به رشد و حیات خود ادامه داده اند.

رشد باکتری های جوان تر، سریعتر است.

بررسی پروتئین DNA یافت شده نشان می دهد که نیمه عمر یک مولکول DNA در حدود 1.1 میلیون سال است؛ یعنی 1.1 میلیون سال طول می کشد تا نیمی از DNA تخریب شود.

در ادامه تحقیقات آمده است که مهمترین عامل تخریب DNA، اشعه های کیهانی است.

در ادامه تحقیقات آمده است که گرم شدن زمین، ارگانیسم های جدیدی را به محیط زندگی انسان دعوت می کند که اثرات مضری دارد.
/ایرنا

زنده زنده خوردن هشت پا توسط موجود چینی

قتل هولناک پسر هشت ساله/ پسر بچه زنده به گور شد

حوادث قتل , آدم ربایی

قتل هولناک پسر هشت ساله/ پسر بچه زنده به گور شد

قاتلان پسر بچه بندر عباسی که او را پس از سه روز شکنجه در حالی که هنوز جان در بدن داشت دفن کردند، صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

پسر بچه هشت ساله سال 88 پس از خروج از خانه به منزل باز نگشت و نیمه‌های شب والدین این کودک ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.

پلیس در ابتدای تحقیقات برای پیدا کردن کودک بود که با تماس تلفنی افرادی و درخواست 25 میلیون تومان به ازای آزادی کودک همه چیز مشخص شد و پلیس جستجوی خود را برای کشف مخفیگاه آدم ربایان آغاز کرد .

گفته می‌شود در نهایت مشخص شد آدم ربایان این پسر بچه را سه روز متوالی به درخت بستند و پس از آن با وارد کردن ضربات به گردنش در حالی که هنوز جان داشت دفن کردند.

لازم به ذکر است ، مجرمان پس از دستگیری و بازجویی به اتهام خود اقرار و با تشریح نحوه قتل به جرم خود اعتراف کردند و در نهایت رای دادگاه کیفری استان با تایید دیوان عالی کشور در خصوص یک فقره آدم ربایی و قتل صادر و امروز اجرا شد.
 /باشگاه خبرنگاران