دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

موبایلی که کیبورد آن جدا می‏شود



موبایل,گوشی تلفن همراه,تلفن ماژولار فوجیتسو

موبایلی که کیبورد آن جدا می‏شود
اگر فکر می‏کنید پروژه Ara گوگل اولین در نوع خود است، در اشتباه هستید، زیرا تا پیش از این شرکت‌های مختلف ژاپنی از جمله فوجیتسو اقدام به ساخت و عرضه گوشی‏هایی با قابلیت ماژولار کرده ‏اند. این اولین بار نیست که یک موبایل ژاپنی مورد توجه قرار گرفته و البته آخرین بار هم نخواهد بود، زیرا باوجود شرکت‌هایی همچون سونی هر روز باید منتظر یک برگ تازه از فناوری‏های جدید به‌کار گرفته در تلفن‏های هوشمند باشیم؛ برای مثال می‏توان به F-04B Separate Keitai شرکت فوجیتسو اشاره کرد.


شاید کمتر نام تلفن ماژولار فوجیتسو را شنیده باشید، اما این دستگاه در سال ۲۰۱۰ با نام F-04B Separate Keitai همراه با کیبورد جداشدنی به بازار عرضه شد. این محصول شامل دو تکه جدا از هم است که از طریق نیروی مغناطیسی به یکدیگر متصل شده و با استفاده از بلوتوث با هم ارتباط برقرار می‏کنند.


 ایده اصلی تولید این دستگاه، امکان تایپ پیام هنگام صحبت با گوشی توسط کاربر بود. همچنین می‏توان از کیبورد F-04B Separate Keitai به‌عنوان یک گیم پد استفاده کرد.
شرکت سازنده برای این دستگاه قابلیت‏های دیگری همچون اتصال اسکنر، پرینتر و پروژکتور را نیز در سر می‏پروراند، اما بنا به مسائل فنی تیم سازنده F-04B نتوانست در آن زمان به تمام طرح‌های جانبی آن جامه عمل بپوشاند.
منبع : farnet.ir


ویدیو مرتبط :
کیبورد ، کیبورد فراسو ، قطعات داخلی کیبورد ، کلید های کیبورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمونه های جالب ماوس و کیبورد



 

 

ماوس و کیبورد

 

با Light Blue هر سطحی را تبدیل به کیبرد مجازی کنید

این محصول شگفت انگیز از LBO پروجکشنی کوچک است که هر سطح صافی را تبدیل به یک کیبرد لمسی می کند. نور این پروجکشن که از قابلیت اتوفوکوس هم بهره می برد تصویری ۱۰ اینچی را با کیفیت و رزلوشنی معادل WVGA، بر روی سطوح منعکس می کند. البته این کیفیت را باید مدیون نور لیزر باشیم، نه LED؛ چرا که این پروجکشن برای برخورداری از چنین خروجی ای مجهز به موتور (HLP (holographic laser projection شده است. قسمت دریافت اطلاعات توسط حسگرهای مادون قرمز انجام می شود تا بتوانید با این نمایشگر مجازی کار کنید.

ماوس و کیبورد

 

ارتباط این وسیله با سایر دستگاه ها هم توسط WiFi و بلوتوث انجام می شود. همچنین قابلیت ویژه این پروژکتور این است که توانایی اجرای Adobe Flash Lite 3‪.‬1 را دارد و مجهز به ۲ گیگابایت حافظه داخلی است که می توان از این قابلیت برای اجرای دموها، طراحی کاتالوگ های پویا، منوی رستوران ها و... بهره برد. ضمن اینکه حافظه آن از طریق ورودی microSD که روی آن تعبیه شده، تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا می باشد.


 

ماوس و کیبورد


روی پد موس يادداشت بنویسید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در جستجوی یک خودکار و يک برگه يادداشت روی میز کار خود ناامید شويد و با مشت محکم روی ميز بکوبید!

در يک ابتکار خوب، موس پد Scratch-n-Scroll در نقش برگه یادداشت جادويی میز شما خواهد بود. این موس پد از یک قاب ساده که از جنس پلاستيک فشرده است ساخته شده و غشایی شفاف و نازک سطح آن را پوشانده است.

برای نوشتن به هیچ وسیله خاصی نیاز نیست با استفاده از فشار انگشتتان می توانید روی این پد موس یادداشت کنید و یا از قلم پلاستیکی آن استفاده کنید. پاک کردن هم ساده است. کافی است که کمی آن را خم کنید تا نوشته های روی آن غیب بشود. ( اگر تخته های وایت برد جادویی مخصوص کودکان را دیده باشید عملکردی مشابه دارند. )

این پد موس برای انواع موس های لیزری و توپی کاربردی است اما فکر نمی کنم به خاطر سطح سفیدش به درد موس های نوری بخورد.

 

 

ماوس و کیبورد

 

کیبورد قابل شستشو

تا حالا شده که یک نگاه به کیبوردتان بیندازید؟ اگر نشده خب همین الان یک نگاه بکنید، فقط کافی است کمی سرتان را پایین بیاورید. به احتمال زیاد کیبورد شما هم پر از لکه و گرد و غبار است. واقعا اگر یک کیبورد پر از لکه های مختلفِ غذا، نوشیدنی، بستنی، مربا، سس گوجه، پشه و هر چیز دیگری داشته باشید، آیا شما از کار کردن با آن احساس ناراحتی نمی کنید؟

تا به حال راه حل مناسبی برای داشتن یک کیبورد تمیز نبوده است ولی اینجا یک راه حل مناسب وجود دارد.

این کیبورد کاملا ضد آب به راحتی قابل شستشو و ضد میکروب است و با داشتن این کیبورد بدون نگرانی کیبورد کثیف تان را با آب می شورید.