دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مشخصات تصویری لو رفته از موتو ایکس مشکی، 9 روز قبل از معرفی رسمی



این روزها اخبار جدید ترین گوشی هوشمند موتورولای گوگل بنام موتو ایکس، داغ تر از سایر اخبار گوشی ها شده که در تازه ترین خبرها، تصویر لو رفته موتو ایکس مشکی با مشخصات فنی گوشی را مشاهده می کنید.

خصوصیات گوشی موتو ایکس,تصاویر موتو ایکس مشکی
همان طور که در تصویر منتشر شده از سوی "آندروید پلیس "مشاهده می کنید، گوشی روی آندروید 4.2.2 بنا شده و پردازنده snapdragon S4 Pro با سرعت 1.7 گیگاهرتز داشته و 2 گیگ رم در خود جای داده است. 16 گیگ حافظه داخلی داشته و اسکرین دستگاه نیز 720p در 1184p است.

اتصالات NFC‌ داشته و دو دوربین 10 و 2 مگاپیکسلی در آن تعریف شده است.

تا اول آگوست یعنی 9 روز دیگر در نیویورک سیتی ، باید منتظر شوی رسمی معرفی دستگاه باشیم و تا آن زمان شاید جزییات بیشتری از این گوشی به بیرون درز کند .... /  khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
بررسی مشخصات نسل سوم گوشی موتو ایکس (Moto X 2015)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات واقعی لومیا 950، 950 ایکس ال و 550 ده روز قبل از رونمایی لو رفت / عکس



اخبار,اخبار تکنولوژی,لومیا 950، 950 ایکس ال

مشخصات فنی سه‌گوشی هنوز به بازار نیامده مایکروسافت از روی یک اسلاید داخلی کمپانی لورفته و در فضای مجازی منتشر شد.

ظاهراً کاربران مشتاق به ویندوز 10 روی موبایل تا روز 6 اکتبر و رونمایی گوشی‌های جدید مایکروسافت طاقت ندارند و به همین دلیل اسلاید رونمایی گوشی را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

بر این اساس قرار است 10 روز دیگر در نیویورک سه‌گوشی لومیا 950، لومیا 950 ایکس ال و لومیا 550 در کنار مایکروسافت بند 2 و سرفیس پرو 4 رونمایی شوند.

لومیا 950 ایکس ال گوشی سال مایکروسافت است که نمایشگر 5.7 اینچی، پردازنده اسنپ دراگون 810، 32 گیگ رم(حافظه موقت)، اسکنر Iris، باطری 3300 میلی‌آمپری و شارژ بی‌سیم دارد. همچنین به دو دوربین 20 و 5 مگاپیکسلی در کنار یو اس بی Type-C نیز مجهز است.

اما مدل 950 نمایشگر 5.2 اینچی، پردازنده اسنپ دراگون 808 و باطری 3000 میلی‌آمپری دارد.

 

لومیا 550 نیز نمایشگر 5 اینچی و پردازنده 1 گیگاهرتز و 1 گیگ رم(حافظه موقت) و 8 گیگ حافظه داخلی، دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی و باطری 1905 میلی‌آمپری، مخصوص «ارزان خر»ها ساخته‌شده و معرفی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین