دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مشاهده فایل های PDF در iPad و iPhone




افراد زیادی هستند که علاقه زیادی به مطالعه کتاب ها و مجلات الکترونیکی دارند و حتی با انتقال آنها به تلفن همراه خود سعی می کنند هرجا که وقت مناسبی داشتند به مطالعه بپردازند. اما زمانی که شما یک iPad را خریداری کنید حتی اگر علاقه ای به مطالعه فایل های PDF نداشته باشید، به خاطر یک صفحه نمایش بزرگ و لمسی با رزولوشن فوق العاده ناخودآگاه مشتاق خواهید شد. اپلیکیشن های زیادی برای مشاهده و خواندن فایل های PDF وجود دارد که در این پست قصد داریم شما را با یکی از این اپلیکیشن ها آشنا کنیم.

iBooks نام یکی از بهترین اپلیکیشن های مشاهده فایل های PDF در آی پد و آیفون است. این اپلیکیشن فوق العاده ویژگی های زیادی را دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

# امکان جستجوی بیش از ۱.۵ میلیون ایبوک در iBookstore

# امکان مشاهده فایل های PDF و EPUB

# امکان جستجوی یک کلمه یا عبارت در داخل ایبوک ها و اسناد

# امکان های لایت و بوکمارک کردن متن دلخواه شما

# امکان ترجمه اسناد در داخل خود اپلیکیشن

# امکان ساخت کتابخانه و چرخاندن صفحه

# امکان خواندن کتاب ها توسط خود iPad با استفاده از ویژگی Voiceover

آی پد, فایل های pdf

اپلیکیشن iBooks رایگان است و شما می توانید از ۲ طریق آن را بر روی آیفون یا آی پد دانلود و نصب کنید. اگر به اینترنت دسترسی دارید می توانید از طریق خود iPad یا iPhone به فروشگاه اپل مراجعه کرده و این اپلیکیشن را دانلود کنید. اما اگر دستگاه شما به اینترنت متصل نیست می توانید این کار را از طریق کامپیوتر نیز انجام دهید. برای انجام این کار شما باید آخرین نسخه نرم افزار iTunes را از اینجا دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

آی پد, فایل های pdf

سپس می توانید با انتقال اپلیکیشن به آی پد یا آیفون آن را نصب کنید. در آخر باید فایل های PDF خودتان را از طریق برنامه انتقال دهید. برای مشاهده جزئیات بیشتر این اپلیکیشن اینجا کلیک کنید.

منبع:hinetwork.ir


ویدیو مرتبط :
یک پیشنهاد برای مشاهده فایل های PDF

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشاهده و ویرایش فایل‌های PDF در Word 2013



 

word 2013, ترفند کامپیوتر, فایل‌های pdf

 

یکی از امکانات جدیدی که در آفیس 2013 وجود دارد امکان مشاهده و ویرایش مستقیم فایل‌های PDF در Word 2013 است. در نسخه‌های قبلی آفیس امکان ذخیره فایل با فرمت PDF وجود داشت اما ویرایش آن امکان‌پذیر نبود. کپی کردن متون داخل فایل PDF نیز راه قابل اطمینانی برای این کار نیست چرا که معمولاً متون فارسی به صورت صحیح کپی نمی‌شوند. به وسیله این قابلیت می‌توانید فایل‌های PDF را ویرایش کرده و در نهایت آن‌ها را به صورت فایل Word ذخیره کنید. در این ترفند به نحوه انجام این کار می‌پردازیم.

بدین منظور:
کافی است نرم‌افزار Word 2013 را اجرا کنید.
سپس از طریق منوی File و کلیک بر روی دکمه Open فایل PDF مورد نظر را فراخوانی کنید.
در صورتی که فایل PDF مذبور حالت استاندارد داشته و به صورت حفاظت‌شده نباشد می‌توانید فایل PDF را در محیط Word ویرایش کرده و در نهایت آن را با فرمت دلخواه ذخیره کنید.
همچنین دیگر نیاز به نصب یک نرم‌افزار مجزا برای مشاهده فایل‌های PDF نداشته و می‌توانید این فایل‌ها را در محیط Word نیز مشاهده کنید.

منبع:tarfandstan.com