دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مراقبت از فرزندان درمهد و مدرسه و خیابان با ساعت جی پی اس دار هیرو



ساعت جی پی اس دار هیرو,ساعت هوشمند,ساعت هیرو

مراقبت از فرزندان درمهد و مدرسه و خیابان با ساعت جی پی اس دار هیرو
ساعتی بنام هیرو hereO به بازار آمده که مجهز به فناوری جی پی اس بوده و از طریق آن می توان برای اعضای خانواده زندگی امن تری را بوجود آورد.
از طریق این ساعت می توان از فرزندان خود در مهد و مدرسه و ... مراقبت کرده و آنها را مواظبت کرد.


ساعت hereO (که هیرو تلفظ می شود) تنها ابزار دیجیتالی برای فرزندان نیست چرا که سال گذشته FiLIP نیز ساعت هوشمندی را با بهینه سازی اختصاصی برای کودکان ساخته و راهی بازار کرد و مورد استقبال کودکان نیز قرار گرفت.
در واقع هیرو یک بسته سخت افزاری شامل تراشه مجهز به جی پی اس و اسلات مخصوص سیم کارت است که از طریق وایرلس به یک اپراتور مخابراتی وصل می شود. آنچه اتفاق می افتاد روی گوشی هوشمند والدین و در محیط کلود رخ می دهد تا عملیات مراقبت ومواظبت از بچه ها توسط والدین تکمیل گردد.

 

ساعت جی پی اس دار هیرو,ساعت هوشمند,ساعت هیرو

 

ساعت جی پی اس دار هیرو,ساعت هوشمند,ساعت هیرو

 

ظاهرا سرور اصلی که انی کار را انجام می دهد سرور هیرو است که ارتباطات وایرلس و جی پی اس را بین گوشی هوشمند و آنچه در دست کودکان است، برقرار می سازد. اپراتوری که این کار را انجام می دهد اپراتور موسوم به Wyless است که در 140 کشور جهان خدمات و سرویس های مراقبتی خود را توسعه داده و انجام می شود.
آنچه کاربر نیاز دارد یک ارتباط شبکه تلفن همراه است و اینکه به صورت جداگانه هزینه سالیانه برای دریافت خدمات تعریف شده به کمپانی هیرو بپردازید.(ماهی 5 دلار) و البته شارژ اضافی بابت خدمات رومینگ نیز نخواهید پرداخت!

 

ساعت جی پی اس دار هیرو,ساعت هوشمند,ساعت هیرو

 

ساعت جی پی اس دار هیرو,ساعت هوشمند,ساعت هیرو

 
اما اپلیکیشن موسوم به hereO Familt App نیز برای ایجاد ارتباط ضروری است که از طریق آن مکانی که کودک در حال حاضر قرار دارد، قبلا کجا بوده و ارسال هشدار که کودک از زون تعریف شده مکانی خارج شده است و یا هشدار در مورد اینکه ساعت را کودک از دست خود خارج کرده؛ را به والدین ارسال می کند. کودک نیز می تواند در حد محدود برای والدین خود پیام بفرستد.(در مواقع لزوم و مواقعی که احساس خطر کند)

 

 ساعت جی پی اس دار هیرو,ساعت هوشمند,ساعت هیرو

 

ساعت جی پی اس دار هیرو,ساعت هوشمند,ساعت هیرو

 

ساعت جی پی اس دار هیرو,ساعت هوشمند,ساعت هیرو

 
اپلیکیشن هیرو از آوریل برای گوشی های مجهز به آی او اس و از ژوئن برای اندرویدی ها به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

ساعت هیرو(به صورت کمپینی) 99 دلار قیمت داشته و قیمت معمولی ان با 6 ماه سرویس رایگان خدمات جی پی اس 129 دلار است.بعد از 6 ماه استفاده باید ماهیانه 5 دلار بابت سرویس های تعریف شده به کمپانی پرداخت شود.

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
ساعت سیتزن جی پی اس دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سگ‌های ولگرد تهران جی پی اس دار شدند


مدیرعامل ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح کنترل سگ های بی صاحب گفت: با اجرای این طرح سگ های ولگرد پایتخت به ویژه کوهستان های تهران به قلاده ردیاب دار «جی پی اس » مجهز شدند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح کنترل سگ های بی صاحب گفت: با اجرای این طرح سگ های ولگرد پایتخت به ویژه کوهستان های تهران به قلاده ردیاب دار «جی پی اس » مجهز شدند.

«رضا قدیمی» در حاشیه مراسم زنده گیری و واکسیناسیون سگ های کوهستان درکه تهران افزود: طرح کنترل سگ ها بی صاحب در منطقه از یک سال پیش شروع شده است.

وی به فاز نخست واکسیناسیون سگ های کوستان اشاره کرد و گفت: سگ ها پس از واکسینه شدن با قلاده زرد رنگ مجهز به جی پی اس قابل ردیابی شده اند تا در فاصله زمانی متفاوت تحت درمان قرار گیرند.

قدیمی قلاده زرد رنگ را علامت سلامت سگ ها عنوان کرد و افزود: درراستای حمایت از حیوانات این طرح اجرا شده و در طول یک سال گذشته حتی یک قلاده سگ ولگرد کشته نشده است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین سازمان های مردم نهاد و شهرداری در جهت حمایت از حیوانات اهلی از جمله سگ ها در کنار یکدیگر قرار گرفتند گفت: هم افزایی بین این دو مجموعه نوید بخش آینده روشن در راستای حمایت از حقوق حیوانات است.

قدیمی با اشاره به اینکه در طول این مدت زنده گیری و رها سازی سگ ها در طبیعت پیگیری و اجرایی شده افزود: در راستای رعایت حقوق حیوانات همکاری مشترکی از سوی شرکت سازماندهی مشاغل با انجمن دیده بان حیوانات شهر آغاز شده است.

به گفته ی وی واکسیناسیون سگ های کوهستان پس از سال ها اولین اقدام مشترک بین شهرداری تهران و انجمن های مردم نهاد در حمایت از حیوانات اهلی است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اینکه فاز بعدی عملیات واکسیناسیون سگ ها در دربند انجام خواهد شد افزود: این اقدام در سایر دره ها و کوهستان ها دنبال می شود تا ضمن رعایت حقوق حیوانات با قلاده ای که به هریک از سگ ها بسته می شود آنها را به راحتی شناسایی و در صورت لزوم مداوا و درمان کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما حق محدود کردن زندگی سگ ها را نداریم افزود: این اقدام مشترک بین شهرداری تهران با سازمان های مردم نهاد در راستای کمک به حیوانات و فرهنگ سازی برای حمایت از حیوانات صورت گرفته است.

قدیمی با اشاره به اینکه تامین به موقع غذای سگ ها مانع از هجوم آنها به داخل شهر خواهد شد گفت: روش هایی برای جلوگیری از ورود این سگ ها به شهر و کنترل ازدیاد جمعیت شان غیر از تلف کردن به کارگرفته می شود.

وی افزود: البته تعدادی از سگ های بی صاحب پس از واکسینه شدن برای نگهبانی در اختیار برخی سازمان ها و نهادها قرار می گیرند زیرا 20 درصد از این سگ ها جزو سگ های نژاد دار محسوب می شوند.

بنابه اظهار قدیمی طرح زنده گیری سه هزار سگ از ابتدای سال جاری با 11 گروه دنبال شده و سرشماری دقیق تعداد سگ ها در آینده صورت می گیرد.

وی با اشاره به همکاری 20 سازمان مردم نهاد در حمایت از حقوق حیوانات با شهرداری تهران گفت: این انجمن ها به برای همکاری با شهرداری تهران اعلام آمادگی کرده اند.

«علی جلالی» دبیر انجمن دیده بان حیوانات شهر نیز گفت: ما نباید تنها از شهرداری خدمات دریافت کنیم بلکه باید برای بهیود امور در شهر به این مجموعه نیز کمک کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تعامل دو جانبه بین انجمن های مردم نهاد با شهرداری تهران گفت: ما 13 گروه از دامپزشکان خود را برای واکسیناسیون سگ ها در اختیار شهرداری تهران قرار دادیم.

جلالی با اشاره به اینکه بیماری مشترک چندانی بین انسان و سگ وجود ندارد افزود: واکسیناسیون امروز نیز در خصوص برخی بیماری های مشترک بین انسان و سگ از جمله هاری صورت گرفت.

اجرای طرح مشترک واکسیناسیون و درمان رایگان سگ های محدوده کوهستان عصر روز گذشته با همکاری معاونت خدمات شهری، شرکت سازماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و انجمن های مردم نهاد با حضور اصحاب رسانه در درکه برگزار شد.