دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مدرن‌ترین نوآوری در زمینه پوشاک در دنیا



اخبار علمی - مدرن‌ترین نوآوری در زمینه پوشاک در دنیا

یک مخترع خلاق برای بستن لباس‌ها و به ویژه زیپ لباس‌ها یک ابتکار ویژه به خرج داده است.

زیپ لباس اغلب یکی از دشوارترین بخش‌های پوشیدن لباس است اما یک طراح با یک ابداع جدید توانسته بستن زیپ را برای افراد در سنین مختلف آسان نماید.

 

یک مخترع خلاق که یکی از بستگان او مبتلا به بیماری دسسیتروفی عضلانی بوده برای کمک به او و خانواده‌اش برای بستن لباس‌ها و به ویژه زیپ لباس‌ها یک ابتکار ویژه به خرج داده است.

 

اخبار , اخبار علمی , طراحی لباس

 

گفتنی است، این مخترع مقداری آهن ربا و یک تغییر ویژه در ساختار زیپ لباس‌ها ایجاد کرده که به وسیله آن فرد حتی با یک دست نیز می‌تواند زیپ لباس‌های خود را ببندد.

 

اخبار , اخبار علمی , طراحی لباس

 

در این روش نیروی مخالف هم در آهن ربا دو قطعه‌ی زیپ را به هم می‌چسباند و به این ترتیب خیلی سریع فرد می‌تواند زیپ لباسهای خود را ببندد.

 

طراح این مخترع جوایز مختلفی را در جشنواره‌های کارآفرینی در دنیا کسب کرده و او نمونه‌هایی ازاین زیپ را ساخته و امیدوار است با جذب سرمایه‌گذار بتواند این محصول را به تولید انبوه برساند.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نوآوری اجتماعی برای تولید پوشاک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فعالیت یک مدل دو جنسیتی در زمینه پوشاک مردانه و زنانه +عکس



فعالیت یک مدل دو جنسیتی در زمینه پوشاک مردانه و زنانه +عکس
به گزارش پرداد به نقل از تودی نیوز: این نخستین بار است  که تصویر یک مدل دو جنسیتی روی جلد مجله "اله" صربستان به چاپ میرسد.
"آندره پجیک" یک مدل موفق دو جنسیتی است که حتی مدل لباسهای شب و لباس عروس نیز بوده است. او یک مدل موفق است که همیشه از زیبایی منحصر به فردش صحبت میشود. او اکنون میتواند به چاپ رسیدن تصویرش روی مجله مد "اله" را هم در کارنامه افتخاراتش ثبت کند.

دو جنسیتی, مدل دو جنسیتی,آندره پجیک

وی مدلی است که هم در زمینه پوشاک مردانه و هم پوشاک زنانه فعالیت دارد . در تصویر به چاپ رسیده ، وی با لباسی از طراح معروف "جین پل گاتیر" دیده میشود.
تا کنون تصاویر این مدل معروف روی مجلات موفقی چون "ووگ " و "تایمز" به چاپ رسیده است. او خود یک صربستانی است که در سال 1991 بعد از  بمباران صربستان به استرالیا مهاجرت کرد. وی آن زمان 8 ساله بود.
وی میگوید هویت من آن چیزی است که هستم و تجارت من محسوب میشود. او از 14 سالگی وارد حرفه مدلینگ شده و اکنون 21 ساله است . او عموما با نام و هویت مردانه اش فعالیت میکند  و برای اینکه فیزیک متناسب برای فعالیت در میان زنان را داشته باشد پیوسته از رژیم های سخت پیروی میکند..../pardad.ir