دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ماشینهای گوگل وارد دنیای مجازی شدند + تصاویر



اخبار علمی - ماشینهای گوگل وارد دنیای مجازی شدند + تصاویر

شرکت گوگل اولین شبیه‌ساز رانندگی مجازی را تولید و آزمایش کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت گوگل در نظر دارد برای ایمنی بیشتر مسافران خودروهای بدون راننده، ابتدا این خودروها را در یک محیط مجازی تست کنترل کیفی و کمی نماید و آنگاه آنها را وارد جاده واقعی نمایند.
 

اخبار,اخبار علمی , ماشینهای گوگل

 
گفتنی است، کارشناسان در این تستهای مجازی که توسط رایانه شبیه‌ساز صورت می‌گیرد، مواردی مانند سرعت ترمز، مانور حرکتی و سایر معیارها را اندازه گیری خواهند کرد.
 

اخبار,اخبار علمی , ماشینهای گوگل


هدف اصلی از این آزمایش ایجاد اطمینان خاطر در راننده‌ها برای حرکت در جاده‌ها با این وسیله نقلیه است.

 

اخبار,اخبار علمی , ماشینهای گوگل


این ماشینها می‌توانند سرعتی معادل با 16 کیلومتر بر ساعت پیدا نمایند. 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫دنیای مجازی : درمان ؟ یا درد ؟ آیا شما هم از افسردگی دنیای مجازی رنج می برید ؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردوسی پور هم وارد دنیای مجازی شد!


شاید تعجب کنید، اما تا همین یک هفته پیش عادل فردوسی پور تنها حضورش در دنیای مجازی، آدرس ایمیلش در یاهو بود، نه سایت یا وبلاگ داشت، نه فیس بوک، نه اینستاگرام و نه از وایبر و تانگو و لاین و وی چت و دیگر امکانات اسمارت فون استفاده می کرد.





هفته نامه تماشاگران امروز: شاید تعجب کنید، اما تا همین یک هفته پیش عادل فردوسی پور تنها حضورش در دنیای مجازی، آدرس ایمیلش در یاهو بود، نه سایت یا وبلاگ داشت، نه فیس بوک، نه اینستاگرام و نه از وایبر و تانگو و لاین و وی چت و دیگر امکانات اسمارت فون استفاده می کرد. درواقع او اصلا اسمارت فون نداشت.

اما از هفته پیش یک گوشی آیفون 6 گرفته و انتظار می رود اگر کمی محافظه کاری اش را کنار بگذارد، به زودی وارد دنیای تازه ای از ارتباطات شود. در مورد اینکه چه چیزی باعث شده او بالاخره دست از مقاومت رازآلودش بردارد، روایت های دوستانش متفاوت است، اما هرچه هست حالا آنها می توانند خوشحال باشند که وقتی در مورد پیج فلان ستاره در فیس بوک یا اینستاگرام حرف می زنند، دیگر عادل هاج و واج نگاهشان نمی کند.