دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لو رفتن جدیدترین گوشی هوشمند ال جی با دو سیم کارت



مشخصات جدیدترین گوشی ال جی موسوم به LG Optimus L7 II با دو سیم کارت قبل از نمایش لو رفت.
مدل اولیه اپتیموس ال جی در بهار سال گذشته میلادی عرضه شد و با عرضه مدل L9 موفقیتهای ال جی در فروش این گوشی هوشمند تکمیل شد.
گوشی سطح متوسط ال جی این بار با بهینه سازی سخت افزاری عرضه می شود. ظاهرا وب سایت روسی مشخصات جدید ترین اپتیموس را که دو سیم کارته است را لو داده است.
طراحی گوشی جدید با گوشی های قبلی ال جی کمی متفاوت است اما به هر حال شکل و شمایل اصلی ال جی را حفظ کرده است.
دارای صفحه نمایشگر 4.3 اینچی بوده و از فناوری IPS LCD بهره مند است. پردازنده آن دوآل کور 1 گیاگاهرتزی است.
دوربین اپتیموس جدید 8 مگاپیکسلی است و ویدئوهای 720p ضبط می کند. سیستم عامل اندروید نسخه جلی بین 4.1 داشته و باطری 2460mAh دارد.
قرار است به قیمت 12990 روبل یعنی 430 دلار در فوریه 2013 عرضه شود و با قیمت اروپایی قطعا فرق دارد.
حدس زده می شود ال جی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا آنرا در غرفه خود نمایش دهد.

گوشی هوشمند, گوشی هوشمند ال جی

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
گوشی ال جی جی 4 با حافظه 32 گیگابایت دو سیم کارت با قاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت هوشمند ال جی، سیم کارت خور است


اولین ساعت هوشمند کمپانی کره ای ال جی "سیم کارت خور" است.

خبرآنلاین: ساعت هوشمندی که قرار است ال جی تحت عنوان LG G Watch به زودی راهی بازار کند، قابلیتی دارد که می توان با سیم کارتی که داخل آن جاسازی می شود مکالمه تلفنی برقرار کرد.

این سیم کارت البته هنوز معلوم نیست قابل تعویض باشد یا خیر (ظاهرا توسط کاربر قابل تعویض نیست) اما گونه ای تعریف شده که امکان برقراری مکالمه را دارد.

ال جی که دیروز جدیدترین گوشی هوشمند خود بنام G3 را در لندن رونمایی کرد هنوز درباره اولین ساعت هوشمند خود اظهار نظر نکرده است.

در ماه آوریل اعلام شد ساعت بعدی سامسونگ بنام Gear Solo ممکن است USIM داشته باشد و از طریق این سیم کارت مخصوص، کاربر قادر خواهد بود تا به دیتای روی گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کرده و امکان مکالمه پیدا کند.

از آنجایی که ال جی شریک گوگل در این زمینه است باید منتظر کنفرانس توسعه دهندگان گوگل (Google's I/0 2014) در ماه آینده باشیم تا این موضوع مشخص گردد.