دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

«فلفل» ژاپنی ها آماده فروش در بازار شد



اخبار,ربات Pepper,اخبار علمی

«فلفل» نام جدیدترین روبات انسان نمای ساخت محققان ژاپنی است که پس از انجام مراحل قانونی متعدد حالا برای فروش در بازار آماده شده است.

فروش این روبات جدید که Pepper نام دارد از چند روز دیگر و از طریق «علی بابا» - بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش تجاری در چین- و یک تولیدکننده تایوانی سیستمهای روباتیکی آغاز می شود.
فلفل ژاپنی ها ۱۲۰ سانتیمتر ارتفاع داشته و با برخورداری از صورتی شبیه انسان به عنوان یک روبات انسان نما شناخته می شود. بدنه روبات از پلاستیک مرغوب بوده و نمایشگر مخصوصی در قسمت جلوی خود دارد که بیشتر شبیه یک تبلت پیشرفته است.


این روبات که به ادعای سازندگانش توانایی درک احساسات انسان را دارد پیشتر و در قالب یک پروژه آزمایشی به فروش تلفن های همراه مشغول بوده است. در این مدت سازندگان روبات در تلاش بودند تا واکنش مردم نسبت به شکل و شمایل و حرکات آن را زیر نظر قرار دهند.مهندسانی که این روبات را ساخته اند مدعی هستند که هوش مصنوعی فلفل توانایی درک بسیاری از گفتگوها (به زبان ژاپنی) را به آن می دهد.


این روبات به قیمت ۱۶۰۰ دلار فروخته می شود. استفاده از روباتهای انسان نما به سرعت در حال رواج یافتن در سراسر جهان است و در این میان ژاپنی ها به عنوان پیشگام این عرصه شناخته می شوند.

اخبار علمی - مهر


ویدیو مرتبط :
پاتریوت های ژاپنی به حالت آماده باش درآمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر لو رفته آیفون6 آماده فروش در بازار/ بسیار نزدیک به واقعیت



 اخبار علمی - تصویر لو رفته آیفون6 آماده فروش در بازار/ بسیار نزدیک به واقعیت

  سایت ایندیپندنت با انتشار تصاویر لو رفته دریافتی نوشت آیفون6 ساخته‌شده و آماده فروش در مقیاس گسترده در بازار است.

اخبار,اخبارعلمی, آیفون6

 

اخبار,اخبارعلمی, آیفون6

 

اخبار,اخبارعلمی, آیفون6


طراحی ظریف‌تر، دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی، سایز 5.5 اینچی، تراشه A8 ازجمله ویژگی‌های جدیدترین گوشی هوشمند اپل است که قرار است تا مهرماه رونمایی و وارد بازار جهانی شود. بحث باطری همچنان شاید از معضلات مدل جدید آیفون باشد.

ایندیپندنت نوشت در هفته‌های اخیر تعداد زیادی تصویر لو رفته از آیفون6 را مشاهده کرده‌ایم که اغلب جعلی بوده ولی آنچه در اینجا دیده می‌شود بسیار به واقعیت نزدیک‌تر است.

تک رادار منبع انتشار تصاویر است که ظاهراً از روی نسخه تستر و در حال آزمایش به نوشته این سایت اخذشده است.

به‌هرحال باید منتظر روز 9 سپتامبر/18 شهریور ، روز رونمایی و فروش هم‌زمان این محصول باشیم.

 اخبار علمی - اندیپندنت