دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

فعال کردن یک امکان جالب درنرم افزارMessenger



 

 

فعال کردن یک امکان جالب درنرم افزارYahoo Messenger

 

اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتماً به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است.

 

بدین منظور:

نرم افزار Yahoo Messenger را اجرا کنید.
از منوی Messenger به Preferences بروید.
در لیست Category گزینه Messages را انتخاب کنید.
اکنون تنظیمات مربوط به این قسمت را در بخش دیگر پنجره مشاهده میکنید.
حال تیک گزینه Minimize the message window to the taskbar را از قسمت When I recive a new message بزنید.
در زیر مجموعه آن تیک گزینه Show messages at the bottom right of screen را نیز بزنید.
دکمه OK را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود.
اکنون منتظر بمانید تا دوستی به شما PM دهد ، سپس خواهید دید پیام او در پنجره کوچکی ابتدا نمایش داده میشود و خودتان میتوانید با باز کردن پنجره PM در Taskbar ، پیام او را بخوانید.
دقت کنید اگر گزینه Show messages at the bottom right of screen را نزنید ، این پنجره کوچک هم دیگر نمایش داده نمیشود.


ویدیو مرتبط :
فعال کردن امکان فارسی نویسی در فوتوشاپ CS6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فعال شدن انتخاب رشته مجازی از فردا/ امکان مشاهده 300 کدرشته انتخابی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فعال شدن انتخاب رشته مجازی از فردا/ امکان مشاهده 300 کدرشته انتخابی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان فعال شدن انتخاب رشته مجازی برای داوطلبان کنکور سراسری 91 گفت: نرم افزار انتخاب رشته مجازی از فردا شب 13 مردادماه جاری فعال می شود و داوطلبان با اطلاعات کارنامه ای خود می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان پس از فعال شدن نرم افزار انتخاب رشته و خریداری آن از طریق سایت سازمان سنجش با مبلغ 10 هزار تومان می توانند با همان اطلاعات کارنامه ای خود وارد نرم افزار شده و از امکانات آن استفاده کنند. 

وی افزود: فرد می تواند پس از دسترسی به نرم افزار، نمرات خود را اعلام کند و پس از آن مشاهده کند که در گروه آزمایشی، سهمیه، جنسیت و سایر شرایط مشابه در چه کد رشته هایی امکان قبولی دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: نرم افزار می تواند تا 300 کد رشته را به فرد معرفی کند و به ترتیب کد رشته هایی با شانس قبولی بیشتر اعلام می شوند.

وی تاکید کرد: طرز استفاده از این نرم افزار در سایت سازمان سنجش، ویژه نامه انتخاب رشته سنجش و اطلاعیه مربوط به نرم افزار به طور کامل تشریح شده است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: با توجه به حذف و یا اضافه شدن برخی کد رشته ها در این دوره داوطلب باید به این نکته در انتخاب رشته مجازی توجه کند.

وی اضافه کرد: انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور سراسری سال 91 از 17 تا 23 مرداد انجام می گیرد./مهر