دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عکس شهرهای شناور بر روی اقیانوس


ایده شهرهای شناور در حال تبدیل شدن به واقعیت است و سرمایه گذارانی که از این ایده ها پشتیبانی می کنند امیدوارند بتوانند شهرهایی آزاد و رها از حوزه قانونی کشورهای مختلف جهان را در آب اقیانوسها شناور کنند.

ایده شهرهای شناور در حال تبدیل شدن به واقعیت است و سرمایه گذارانی که از این ایده ها پشتیبانی می کنند امیدوارند بتوانند شهرهایی آزاد و رها از حوزه قانونی کشورهای مختلف جهان را در آب اقیانوسها شناور کنند.

«پیتر تیل» بنیانگذار شرکت PayPal در حدود 1.25 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است تا رویای شهرهای آزاد و شناور به حقیقت تبدیل شود.


ویدیو مرتبط :
شهرهای آینده در اعماق اقیانوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سطل شناور برای جمع کردن زباله‌های اقیانوس + عکس



یک سطل زباله شناور توسط شرکت Indiegogo طراحی شده که به کمک آن می‌توان با روشی ساده اقدام به جمع‌آوری زباله از سطح آب اقیانوس کرد.

اخبار , اخبار علمی,سطلی برای جمع کردن زباله‌های اقیانوس,تصاویر سطل  جمع آوری زباله های اقیانوسی


این سطل زباله برای شناور بودن در تفرجگاه‌های ساحلی، رودخانه‌ها، محل‌های مسکونی نزدیک آب و بنادر طراحی شده و زباله‌های ریز و مایعات را با مکش ، درون خود می‌کشد و آب از پایین این سطل خارج شده و زباله درون کیسه آن باقی می‌ماند.

طراحان از این پلاستیک‌های جمع شده درون سطل برای ساخت سطل دیگر استفاده می‌کنند.

با این روش محیط‌زیست اقیانوس‌ها کنترل شده و پلاستیک‌ها از سطح آن جمع‌آوری می‌شود.

کیسه درونی این سطل زباله از الیاف طبیعی ساخته شده و قابلیت جداسازی آب و روغن را دارد. اندازه این سطل کوچک بوده و می‌توان به راحتی آن را با کرجی حمل کرد.

طراحان در شرکت Indiegogo امیدوارند سطل‌های زباله جدیدتری از مواد پایدار موجود بسازند.

آنها می‌گویند: با این روش به اقتصاد کشور کمک کرده و به مردم آموزش می‌دهند. همچنین از مواد بازیافتی در دیگر موارد استفاده می‌کنند.

 

اخبار علمی - ایسنا